orange is the new pink

Hei! I dag hadde vi frii pga avspasering, åh så herlig. Jeg hadde på vekking til halv ti og tok meg en varm dusj før jeg kjørte på butikken og handlet inn litt til frokost. I går kveld prøvde jeg ut en ny smoothie som var helt siiinnsykt god, beste jeg har smakt! Tror jeg så den på bloggen til marthe borge en gang for lenge siden. Det er hvertfall en mango og ananas smoothie. Jeg lagde selvfølgelig den til frokost også. Det dere trenger er en boks hermetisk ananas, en halv banan, et glass frosne jordbær, en hel mango og litt isbiter. Skrell mangoen og bland den med juicen fra ananasen, bananen og jordbærene i en blender. Kjør isbitene oppi tilslutt og vent til den får en deilig myk konsistens.

Her var kveldsmaten min i går, var mye oransj haha. Den nye rosablogger-fargen kanskjeee hmm. Hvis noen av dere har en smoothieoppskrift dere vil anbefale så er jeg åpen for forslag, sier aldri neitakk til en smoothie hihi.

Noen som har prøvd den før?

32 kommentarer

Siste innlegg