gratis klær #hehe

Hei! I går dro jeg og Johanna på City Syd for en liten mandagsshopping etter skolen, vi trenger det noen ganger. Jeg skulle egentlig bare ha en selvbruning, men de hadde selvfølgelig ikke den jeg var på utkikk etter så det ble ikke noe selftan på matern. Ble derimot litt andre ting. Jeg klarte ikke bestemme meg om jeg skulle kjøpe den hvite cardiganen dere ser under, men ettersom dere ser den under så skjønner dere sikkert at jeg endte opp med å kjøpe den. Dere skjønner, jeg fant et gavekort på 400 kr i pengboka så det passet jo bare perfekt ettersom den kostet 400. Liker å tenke jeg fikk den gratis da vøttu hehe.

Cardigan fra Bikbok 400 kr (gratis) =PppPP

Helt enkel genser fra H&M 99 kr

Fikk med et par øredobber når jeg kjøpte cardiganen (enda mer gratis omg how cool)

Kjøpte en ansiktsrens på Apotek 1 bare for å prøve den ut. Jeg klarer ikke unngå å kjøpe noe når jeg er på apoteket, er så mange renser og kremer som ser så herlige ut. Den kostet rundt 140 kr.

Så tar jeg med en Tangle Teaser som jeg fikk fra Enklere Liv for en stund siden. Det er en mer kompakt verson av den vanlige typen, men har de samme egenskapene for å børste ut floker i håret på en sunn måte, uten å slite på det. Dette produktet er sponset, men helt ærlig så bruker jeg ikke annet enn tangle teaser så det bør dere prøve ut! Dere finner den HER.

Hva synes dere? (flere som liker gratis ting eller? hahaa)

18 kommentarer

Siste innlegg