bb på skjermen

Hei! Hadde kamp i dag mot Steinkjer som vi vant 31-16 wiihu, har så mange skader på laget nå så jeg var litt nervøs, men det gikk jo fint! Ellers i dag har jeg ligget i senga med bare sollys skinnende inn vinduet, musikk, mat og bb på skjermen, tihi kose :):) bb= breaking bad, kanskje det blir nye SLK? (slk= social lilfe killer) nei ingenting slår Prison Break uansett. Okei unnskyld hvor mange forsto mer enn 40% av setningen der? Hahah jeg skriver bare bullshit, må skjerpe meg. Jaja Akkurat nå er jeg hjemme hos Anna, hvis noen lurte♥

En ting jeg har holdt på litt med i dag er en greie til dere, som jeg har tenkt å vise dere i morgen. Er ikke noe dere trenger å glede dere til liksom haha, men det er veldig etterspurt så why not. Noen som tør å gjette hva det er?

28 kommentarer

Siste innlegg