perfect breakfast

Hei dere! ENDELIG FREDAG og ferdig med helvettesuka. Åh gleder meg til i kveld, sushi og kose med jentene♥ Har ikke noe planer for helgen egentlig. Har en håndballkamp på søndag, men det er nok et par uker til jeg kan være med fortsatt, pga foten min :(( Men jaja som den sinnsykt utålmodige personen jeg er så synes jeg at jeg har vært flink. 

Er veldig mange som vil jeg skal blogge mer om trening og kosthold. Jeg er egentlig ikke noe stor fan av treningsblogger osv, og er litt redd for å bli oppfattet som det om jeg begynner å blogge om det. Men jeg kan vell prøve det ut og se hva som skjer. Vet ikke om det blir sånn kjempeinteressant, but I guess we can give it a shot.

Haha elsker den yoghurt-reklamen til Tine, dere skjønner hvordan jeg mener ikkesant? Blir så godt humør av den, så jeg ble litt inspirert hehe :):):)

Hva synes dere om mer fokus på kosthold og trening?

23 kommentarer

Siste innlegg