scooterlappen!

Hei mine kjæære! Åh for et trvelt døgn, dere aaner ikke! I dag hadde jeg tyskprøve i de to første timene, skulle eegentlig ha matteprøve i de to neste timene – jeg hadde pugget til den, men fikk ikke ta den likevell, så hadde jeg scooterprøve timen etter det igjen! OG JEG BESTO MED EN FEIL :):):):):):) #happygirl.com. Når jeg kom hjem dro jeg rett til fysioterapeuten min og nå skal jeg snart på et arrangement med skolen, Forskersnatt tror jeg det heter.

Jeg gleder meg til jeg kommer hjem og endelig kan senke skuldrene for helga med sushi og gode venninner. Og igjen, jeg håper dere forstår hvorfor blogginga mi ikke er på topp akkurat nå, jeg har så sinnsykt mye å gjøre for tiden, men tro meg jeg prøver!

Når jeg kom hjem fra siste kjøretime med scooter på onsdagen var jeg så gjennomfrossen og det var så synd på meg. Så jeg tok meg et velfortjent bad, og koste meg skikkelig med gossip girl og god mat wiihu. Men ja jeg besto ja hehe er storfornøyd jeg! Haha var såå nervøs når jeg skulle ta den og trodde jeg hadde alt for mange feil. Gruet meg skikkelig til å fortelle dere at jeg ikke besto, men så gjorde jeg det!

Flere som synes det er godt med helg igjen eller?♥

16 kommentarer

Siste innlegg