så godt som helg

Hei! Herligheeet så fort ukene går, rekker ikke henge med i det hele tatt. Vi hadde naturfagprøve på skolen i dag, og det gikk egentlig helt greit eller jeg aner ikke jeg haha. Når jeg kom hjem følte jeg hadde helg igjen, helt til jeg kom på at jeg hadde to håndballkamper. Vi klarte jo å kvalifisere oss til 1.div, men vi har også et lag i 2.div og der mangler vi bakspillere, så derfor blir det dobbelt opp med kamper både for første og andrelaget. jaaaaja, den første kampen spilte vi likt 9-9 mot Byåsen 6 og andre kampen vant vi 10-20 mot Skaun. Og NÅ har jeg så godt som helg. Har igjen en skoledag, og etter det kjører jeg og familien på ny-hytta vår på Inderøya♥♥ Nå sitter jeg med masse mat og koser meg med Gossip Girl. Elsker å lage et skikkeig kongemåltid og bare slenge meg ned og bli der resten av kvelden.

Hvordan går det med dere andre håndballbabes? Synes det er interessant å vite hvordan det står til med andre lag :):)

40 kommentarer
    1. Vi kom videre fra første kvalik til landsserien (selv om vi tapte helt jævlig, men ene laget trakk seg). Så nå er det ny kvalik i oktober, jeg gruer meg hahah 🙂

    2. Spiller kvalikk i indre Østfold reisebyrå cup (tidligere hyundai cup), og seriestart på mandag! Gleder meg :))

    3. Spille på MHK j98 men er 99’er, og vi kvalifiserte oss til regionsserien, så vi skal spille mot dåkker 🙂

    4. Skal på ny kval i oktober til bring, håper på det beste!! også starter serien til helga, ordentlig spent 😀

    5. Skal på ny kvalik i oktober 🙂 også skal vi kvalifisere oss til regionserien 1 dv. Neste helg 🙂 jeg spiller på Elverum! Og det hadde vært gøy p møtt dere i bring hvis begge kommer dit 🙂

    6. Er ikke så lenge til vi skal spille mot dere igjen.
      Skal spille mot Charlottenlund og Ranheim neste helg.

    7. Ska i ny bringkvalikk og i helga ska vi til ålesund-området for seriestart i 1. div! Spille på Orkanger forresten 🙂

    8. Har nettopp rykket opp til 1. Div og ska spille mot dere denne sesongen, så det blir sikkert veldig gøy!

    9. Kan du legge ut video av når du spiller håndball? Synes det er spennende å se lag fra andre plasser i landet!

    10. Spiller på Bjarg som er i Bergen 🙂 vi er J14 men vi spiller opp i J15 også 🙂 vi vant kamper sist helg og skal spille flere kamper i helgen 🙂 så det går veldig bra

    11. Det går bedre med laget. vi har klart å få til et j18 lag i stede for å gå til damelaget(som ikke er noe særlig), men vi mangler målvakt enda, men tro vi får det til! Blir litt lengre reiser, men det går bra!:-)

    12. Jeg spiller på Herulf! <3 Vi var på cup, kom til b-sluttspillet og vant semifinalen, men vi tapte dessverre finalen da. Jenter 12! <3

    13. Skulle egentlig kvalifisere oss til bring, men slet med spillere. Skal faktisk spille mot heimdal, men vet ikke om det er dere 😀 haha!

    14. Vi kvalifiserte oss også til Bring forrige helg, men tapte begge kampene mot Charlottenlund og Gjerpen. Men av en eller annen grunn skal vi spille igjen ved høstferie tiden – så vi er vel videre ellernoe da! På søndag starter også sesongen, gleder meg!! Jeg er 98, og 98 er et lag + 97 som ikke hadde noe lag. Så vi stiller ett 15-lag og et 16-lag, som da er med i bring. Litt dårlig forklart men! Spiller på Herulf Moss forresten 🙂

    15. Har nettopp begynt med tabell.. Vant første kampen mot Vålerenga forrige helg, og har kamp nå til helga igjen mot, hvem veit..

    16. Det så deilig ut!
      Laget mitt Skogstrand j99, vant kampen vi spilte mot Oppsal igår 24-6 i noe som heter Reisebyråcupen 🙂 Vi ligger veldig bra an denne serien, og etter 4 strake siere og et tap i Østlandsserien, kom vi likevel videre. Gleder meg til å begynne å spille ordentlige seriekamper, igjen!

    17. Vi kvalifiserte oss til Bring forrige helg, og kom videre til neste kvalikk! Så det blir mye håndball på meg også fremover!:) Ha en god helg videre!:)

    18. Spiller på SOLA/STAVANGER IF J97, vi kom direkte videre til Bring:-) håper vi skal spille mot hverandre om dere kommer dere til Bring!

    19. Vi skal snart bynne å spille kamper, har bare hatt treninger foreløpig. Håper du kommer å ser på en av kampene våre 🙂 Pernille går jo på laget mitt 🙂 Heimdal J00 :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg