vinnerne av konkurransen

Heei! Da har jeg trukket to vinnere som forhåpentligvis finner seg en venn hver de kan invitere med seg til Oslo i helga! (eller en mor eller en søster eller hva som helst haha) Vinnerene ble Lone Vethe og Henriette Hauge Klopstad! Dere vil få tilsendt mail om videre informasjon.

Nå skal jeg snart på trening, eller treninga begynner halv ti og varer faktisk til elleve. Noe jeg synes er aaaaaaltfor sent…. Da kommer jeg ikke hjem før halv tolv og er ikke ferdigspist og ferdigdusjet før nærmere halv to. Noe som tilsvarer en helt forferdelig onsdag dagen etter. Håper virkelig vi får endret det treningstidspunktet snart. Men ja nå må jeg begynne å årdne meg til trening, vi blogges!♥

Jeg og Mia hadde en liten photoshoot i hagen i dag hiihi, er hun ikke søt?♥♥

14 kommentarer

Siste innlegg