school must haves

Jeg hentet en pakke fra Junkyard.com på vei hjem fra skolen i dag, og det var ikke en liten pakke, den var giiiga. Jeg bestilte meg klær derfra for noen dager siden, etter det jeg ser på som nødvendigheter på skolen.

En bag fra Nike som jeg kommer til å bruke på skolen HER. Et par lave, hvite converse HER. 

Superdigg hettegenser fra Nike HER. Jeg har den i L, den er veldig liten i størrelsen.

Disse buksene fra Nike er heelt perfekte og jeg rett og slett ELSKER dem! Stoffet er så deilig og så er de stramme nederst og det liker jeg. Nesten alle venninnene mine har bestilt dem eller har dem allerede, og jeg anbefaler dem på det sterkeste. Jeg har begge i L, de er også veldig små i størrelsen. Den blå HER og den grå HER

Hva synes dere?

sponset.

13 kommentarer

Siste innlegg