so little time, so much to do

Hei! Ja over her er et supert bilde av dagens frokost, som jeg tok med mobilen fordi jeg som sagt ikke får lastet over bilder fra kameraet til macen :((((( Har vært deppa over det siden jeg fant det ut, og derfor har jeg holdt meg selv på pinebenken og ungått å blogge. Har egentlig vært litt avslappende da, nå som skolen er tilbake for fullt kjenner jeg at det kommer til å bli sykt travelt og myye å gjøre. Og for meg som er så avhengig av litt hverdagkos, så må jeg faktisk ha litt tid til overs for å legge meg ned og se serier og kose meg. 

Bare så dere vet det så er videoen på veeii, bruker litt tid på å redigere osv, men den kommer snart! Har kommet mange spørsmål etter jeg lagde den ferdig også, så det spørs om jeg får svare på de senere, jeg er litt usikker enda. Nå drar jeg på trening, så vi får snakkes i morgen!♥

7 kommentarer

Siste innlegg