hasteinnlegg

Heiheihei tjoho har det sinnsykt travelt nå. Skulle egentlig møte Anna og Katrine for å dra på mopedkurs for nøyaktig åtte minutter siden, men det gikk opp for meg at jeg satt i sofaen ikledd en stor t-skjorte og en skål med frukt i fanget, såå jeg får møte dem der. Ender vell opp med at pappa kjører meg.

Men ja litt om min fantastiske dag. Vi startet ikke før kvart på ti så jeg hadde en koselig morgen med gossip girl og fruktsalat. Fikk all frukten som var igjen etter kvalikken så jeg lagde tiidenes fruktsalat og det er så godt med vaniljekesam og litt kanel på. Jeg la ut bilde av morgenen min på instagram (mathildeholck) og fikk mange spørsmål om hva jeg spiste, så der har dere svaret på det! Ellers har jeg hatt en lang skoledag og nå skal jeg på mopedkurs. Så jeg må løpe, VI BLOGGES

15 kommentarer

Siste innlegg