regionkvalikk

HEELLO!! Nå er jeg skikkelig glad og totally utslitt. Spilte to superviktige kamper i dag mot Nidelv og Meldal og har enda en i morgen mot Molde. Vi holder på å kvalifiserer oss til første divisjon og vi må vinne minst to av tre kamper i helga for å komme videre til første. Derfor er det jo en strålende nyhet at vi vant 31-13 mot Nidelv og med fem-seks mål eller noe mot Meldal! Det vil si at vi er videre uansett, det er såå herlig å tenke på. Som sagt så er jeg utslitt så det blir nok en rolig lørdagskveld.

I går var en superkoselig kveld, jeg fortalte jo at Katrine hadde bursdag, men jeg utelot å fortelle at vi jentene hadde stelt istand et bittelite surprise-kose-party hjemme hos meg haha. Jeg spiste middag til kat før jeg tok henne med hjem til meg og hun trodde det bare var oss ettersom de andre jentene liksom hadde planer, men i kjelleren ventet de på oss med kake, is og frukt ♥♥ Hun ble såå overrasket og glad hihi elsk. 

Bursdagsbarnet ble ikke med på bildet da haha, eller dødninghode-buksa hennes ble med da 10hi.

Hva har dere gjort hittil i helga?♥

12 kommentarer

Siste innlegg