s.e.l.f.i.e.

Hei folkens! Da er det endelig helg, og selv om jeg har oppmøte klokka ti i morgen tidlig føles det herlig. Katrine har bursdag i dag, så nå tar jeg turen til henne for å spise taco med familien hennes. Etter det skal vi en tur til Johanna og koose.

Da jeg kom hjem etter skolen satt jeg meg rett ned i sofaen med en smoothie og så Masterchef USA, elsker faktisk det programmet. Skjønner ikke at deltagerne vil utsette seg selv for DEET presset og stresset og neii det hadde jeg ikke klart. Men jeg har hvertfall ikke noen bilder fra dagen, så jeg fant noen bilder jeg tok for en stund siden. Lenge siden jeg har hatt photoshoot med meg selv liksom hehe, nå kommer jeg til å bli drept i kommentarfeltet med #duckface, #ugly, #killyourself men OKEI stay strong. Gratuler Katrine forresten♥♥♥

Hva synes dere om bildene?

50 kommentarer

Siste innlegg