Ukens Spørsmål

hvordan linje går du?

Går studiespesialiserende på Heimdal VGS

Hvor er skills i Trondheim?

Det er en liten butikk i Nordre, rett ved Carlings, Vero Moda og Fridays blant annet.

Hvilken sekk har du?

Jeg har bestilt en bag fra Nike fra Junkyard, men at the moment bruker jeg enten en 3T-sekk eller en svart Adidas bag jeg låner av Johanna.

hvorfor starter du på skolen på mandag når erica som også er fra trondheim startet nå på onsdag?

Strinda startet på skolen forrige onsdag og Heimdal startet på mandagen, aner ikke hvorfor jeg 🙂

Hvor mye kosta veska og hvor kjøpte du den? Vet du hvilken str/modell du har?

Den kostet 2700, jeg kjøpte den på Suuz i Trondheim. Jeg vet ærlig talt ikke hvilken modell eller størrelse, men den har en pc-mappe/lomme i midten av veska heh.


Har søsteren din blogg?

Nei 🙂

Hvor er kosedressene fra?

Min jakke og bukse er fra Cubus, Pernille sin jakke er fra Bikbok og buksa er fra Cubus.


hvor ofte spiser du godteri og kaker osv? Poster du det på bloggen hver gang du koser deg med noe godt??

Jeg spiser ikke kaker så veldig ofte, mest i bursdager osv eller hvis jeg baker det en sjelden gang. Godteri kan jeg unne meg når jeg føler for det, og nei jeg poster det ikke på bloggen hver gang jeg spiser en sjokolade, da hadde nok bloggen vært ganske kjedelig. Men neida jeg spiser ikke godteri spesielt ofte, mest i helgene :)):):):)):))

kjøper du/dere all frukten til smoothier og fruktsalater selv? eller er det foreldre?

Mams og paps kjøper det meste av frukten ja, de kjøper alltid med litt frukt når de er på butikken så vi alltid har.

Hvilken Mac har du?:-)

Macbook Pro

Er skjerfet lilla?

Det skal liksom være den nye burgunder fargen til Acne, den er litt brunere og mørkere og kanskje mer lilla.

Hvorfor er du så flink til og snakke svensk og engelsk?

Haha er ikke sånn sykt spesielt god i det, men jeg vet ikke jeg, liker å lære nye språk og jeg har vell bra språkøre.

Får du mye i stipend?

Jeg har ikke søkt om det enda, men jeg tviler på at jeg får så mye.

hvordan og hvor ofte trener du? hvordan får du inspirasjon og holder treninga gående?

Jeg trener håndball kanskje tre dager i uka, i tillegg til cuper og kamper i helgene. Har jeg ikke håndballtrening så kan jeg godt dra på 3t, så jeg trener vell nesten hver dag (nesten).. Hvordan jeg får inspirasjon til å holde det gående? Hm jeg vil rett og slett være godt trent, føler meg mye bedre etter å ha trent og jeg vil gjerne holde meg på første laget, og da er det klart jeg ikke kan ligge bak.

Hvordan er ditt forhold med aurora Mohn?

Vi har et kjempebra forhold, selv om vi bor et stykke unna hverandre og på forskjellige skoler så holder vi opp forholdet overraskende bra. Snakker sammen hver dag på kik og møtes så ofte vi kan. ♥soulsisters♥


Når skal du lage den innkjøpsvideoen?:-*

Åh jeg skulle jo laget den, men så var det så mye å finne frem og jeg husket ikke halvparten av det jeg hadde kjøpt haha. Holder fortsatt på å vurdere om jeg skal lage den, vi får see.

hvem serier vil du andbefale og hvor kan man se dem?

Hm jeg har vært helt hektet på Pretty Little Liars, Vampire Diaries og Prison Break blant annet. Akkurat nå holder jeg på med Weeds og alle de kan dere se på Netflix.

hei jeg trenger privat lærer og jeg husker at du sa noe om at du hadde kan du plis si hvem du bestilte fra

Litt usikker akkurat nå, men jeg tror det var http://privatundervisningen.no/


God natt! Vi blogges i morgen♥  Hvis dere har noen spørsmål til neste gang, spør i dette innlegget.

45 kommentarer

Siste innlegg