første dag på vgs

I dag var vell første skoledag for veldig mange, og den er endelig overstått. Jeg begynte på videregående etter 10 år på Stabbursmoen, og det var helt sykt rart å begynne på ny skole. For det første så var det ikke lenger den lille, søte klassen min, men fuullt av folk jeg aldri har sett før. Og for det andre så er det jo liksom sånn at man må se litt ordentlig ut på skolen, og det er jeg absolutt ikke vant til haha. I fjor kunne jeg godt gå i samme joggebukse og hettegenser i en uke uten å tenke meg om et sekund hahaha. Etter en dag på vgs i jeans og sminke følte jeg meg rett og slett fanget. Jeg er superfornøyd med klassen min forresten! Kom i klasse med Thea, Martine, Johanna, Anna og Katrine av venninnene mine fra stabben. Vi sluttet klokka 11 i dag og jeg og noen jenter dro rett til byen og spiste nydelig lunsj på Bari.

Mange som ville jeg skulle vise dere det jeg skulle ha på meg i dag, men det ble for sent å begynne med det i går kveld, så dere får se det nå da hvertfall. Genseren er fra Weekday.

Hvordan var deres første skoledag?

18 kommentarer

Siste innlegg