mindfucked

Hei! For andre dag på rad sto jeg opp klokka kvart over seks i dag. Vi hadde nok en tidlig kamp mot Malvik og vi vant, men gikk ut i kampen etter mot Byåsen. Tapte med ET mål, åå så kjipt. Den samme dommeren som ga meg rødt kort i går bestemte seg for å utvise meg igjen når det bare var igjen noen minutter, skjønner ikke hvorfor han hater meg sånn haha.

Jeg kom hjem og lagde meg en pizza med alt jeg kunne finne i kjøleskapet. Da snakker jeg pizza med potetgull blant annet, ble sinnsykt godt da hahah. Sovnet på et blunk etter maten og våknet opp så mindfucked som jeg aldri før har vært. Den følelsen når du våkner og tror klokka er ni på kvelden, men så er den bare fire. Har ryddet litt rom og prøver å finne ut hva jeg skal ha på meg i morgen.

Er dere klare for skole i morgen da?

21 kommentarer

Siste innlegg