bat(wo)man

Hei alle sammen! I dag var jeg på en kjempekoselig bytur med min kjære mamma. Vi kjøpte inn litt til skolestart, som jeg skal vise dere i morgen. Lønner seg alltid å dra på shopping med en mor i godt humør hehe. Vi tok lunsjen ute i sola på Friday’s, og jeg må bare si at de har fått inn glutenfritt hamburgerbrød der, dere cøliakikere(?) måå bestille burger neste gang. Bestilte også en liten frappè og fikk det monsteret av en kaffe som dere ser under her, den var heelt syk.

Fikk forresten også en stor overraskelse av mamma og pappa, som tydelighvis har endret mening om scooter. De har nemlig meldt meg på kurs, så ja jeg skal kjøre opp likevell haha. De så vell at nesten alle venninnene mine har eller skal kjøre opp og at jeg sannsynligvis ville blitt mobbet om jeg ikke hadde det ;pPpPP neida hehe, men jeg er happy da.

Dagens antrekk i solfylte Trondheim. Genser fra Sheinside, shorts fra Beyond Retro.

God natt elsk♥ 

12 kommentarer

Siste innlegg