kongefrokost

Hei! I morrest hadde jeg på vekking tidlig fordi jeg måtte ut av huset før vaskeren kom. Så jeg pakket med meg litt klær og sminke og dro til Anna før elleve for å spise frokost. Vi lagde nydelig frokost med pannekaker, smoothies og frukt♥ Etter frokosten sminket vi oss og dro til byen med jentene i fiiinværet. Mer om byturen etterpå, her er bilder av kongefrokosten.

Vi fant en pakke med glutenfri pannekakemix på butikken og bestemte oss for å lage dem. Vi har prøvd dem før, og de blir ganske gode haha. Smaker litt sunnere enn vanlige pannekaker så vi liker å tro at de er sunne. Vi lager dem forresten som lapper og ikke pannekaker, blir mye bedre når de er mindre.

Så det ikke godt ut?♥

10 kommentarer
    1. åhh det så godt ut! kan du forresten begynne med å skrive kort under hva du har i smoothiene du lager? de ser utrolig gode og forfriskende ut ♥♥

    2. Kan du vææære så snill å lage et innlegg med smoothie oppskrifter en gang? Alle smoothiene du lager ser såå gode og forfriskende ut!

    3. Hei! Har glutenallergi selv, men prøver så godt jeg kan å unngå slike posevarer som er glutenfri, for de inneholder som regel mye mer karbohydrater, og er en god del mer usunt enn glutenholdig mat. Mye sunnere å lage lapper/pannekaker med glutenholdige varer, og heller slenge oppi litt grove melvarianter. Da får du lapper som både er gode, sunnere enn vanlige med bare hvetemel, og holder deg mett lenge!:) Hadde jeg ikke hatt glutenallergi så skulle jeg uten tvil ikke spist glutenfri matvarer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg