modell for en dag

Haha hoho heei!

Våknet opp i dag og skvatt da jeg så meg på en helside i adressavisa hahah, er ikke noe som skjer hver dag liksom. Sitter egentlig ikke å leser avisa, men mamma hadde selvfølgelig bladd opp på siden før hun dro på jobb. Jeg var på en fotoshoot for 3T for en stund siden og plutselig var jeg både i avisen og på nettsiden 3T.no. For dere som ikke er fra Trondheim, så er 3T et treningssenter. Er sikkert noen som lurer på hvorfor jeg er på reklamen deres, og det er ganske enkelt fordi mamma og pappa eier bedriften og jeg takker selvfølgelig ikke neitakk til å være modell for en dag hehe.

Bildene over er fra nettiden, mens det bildet i den lille ruten i midten rett over her er det som var på helsiden i avisa.

Flere som har vært med på en reklame eller i avisa før?

15 kommentarer

Siste innlegg