mine måltider

Er utrolig mange som interesserer seg i hvilken mat jeg spiser om dagen, liksom frokost – lunsj – middag – kveldsmat. Og det som interesserer dere, interesserer meg. I går når jeg bestemte meg for å vise dere måltidene mine, hadde jeg heldighvis en bra dag så jeg spiste faktisk ganske sunt. Derfor ser jeg jo ut som tidenes eirinkristiansen (ikke negativt forresten), men dere må vite at jeg ikke spiser dette hver dag da.


Frokost: Til frokost spiser jeg omelett bestående av to egg, to spiseskjeer melk, ost og skinke og en fruktsmoothie som består av forskjellige ingredienser for hver dag. Dette spiser jeg hver dag, men det blir vell fort forandret når skolen starter og jeg ikke har like god tid om morgenen.

Lunsj: Jeg, Anna og Martine lagde en nydelig fruktsalat med yoghurt. Det bruker jeg egentlig å spise til lunsj ganske ofte ellers også.

Middag: Kokken i meg slo til igjen og lagde en kjempegod kyllingsalat med pasta, agurk, tomat, oliven og grønne salatblader. Ellers spiser jeg veldig mye forskjellig til middag, alt fra fisk til kjøtt og ja alt mulig.

Kveldsmat: Jeg, Johanna og Anna lagde lapper, nom nom 😀 Og ja vi lagde alle glutenfrie. Jeg spiser alltid kveldsmat, som oftest to brødskiver med makrell eller ost eller noe.

 

Om dere har noen spørsmål angående måltider og mat generelt må dere bare spørre!

33 kommentarer

Siste innlegg