fruity morning

Helluu long time no see. Da er endelig tiidenes håndballhelg over, åh kjenner jeg er sliten helt inn til beinmargen og levra. Skulle egentlig ha 12 timer trening i helga, men vi kuttet (HELDIGVIS) ned til 10, som om ikke det er helt sykt det også. Det er grunnen til ekstremt dårlig oppdatering. Men jaja i helga har jeg ikke gjort mye annet enn håndball selvfølgelig, har for det meste laget smoothie egentlig haha. Har blitt heeelt hekta på det.

En gang i uka her må jeg til byen for å kjøpe inn ting til skolestart, eventuelt skolesekk eller bag eller noe og litt ting og tang. Gruer meg faktisk sånn til skolestart HOLY SHIT, er 10 år siden jeg startet på ny skole, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Men har mine fleste venninner der da, så jeg overlever sikkert.

Nei alle smoothiene var ikke til meg haha

Gleder eller gruer du deg til skolestart?

25 kommentarer

Siste innlegg