vaffelfrokost

Hei folkens! Har litt dårlig samvittighet for at jeg blogger så sent hver dag, jeg kommer liksom ikke på det før det er et kvarter til trening så da rekker jeg det ikke. Men nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen etter en forferdelig trening. Det var ikke det at det var så slitsomt, men jeg har fått tre jævla kjøttsår på fingrene av klisteret på ballen – det er såååå vondt. Jeg kan godt vise dere, men da må dere nok bli advart på forhånd, kanskje senere.

Men hveeertfall i dag kom ENDELIG Johanna og Anna hjem fra New York og Italia ♥♥ Så i morrest kom Anna og Katrine til frokost og vi laget nydelige vaffler og satt ute på hverandaen. Etter litt kom også Johanna og det var utrolig godt å se dem igjen. I kveld skal alle jentene (Johanna, Hanna, Thea, Martine, Katrine, Anna, Ida, Nora og meii) til Johanna og koooose, tihi elsker kos.

Ha en triivelig aften dere! 😉

14 kommentarer

Siste innlegg