trio reunion

Heihei! I går kveld dro jeg til Thea og Martine med Katrine. Vi kjøpte inn frukt og sjokolade og leide en film, nemlig Spring Breakers. Hahaha det er den dårligste filmen jeg har sett, eller den kommer like etter ‘Få meg på for faen’. – Og det er ille. Det var absolutt ingen handling og det var bare sanger og forskjellige klipp rørt sammen til en skikkelig fæl suppe av dritt 🙂 Så ja det var min mening om filmen haha. Var en koselig kveld da, sett bort i fra den fæle suppa..

I dag tok jeg, Nora og Aurora turen til Solsiden for sommerens reunion, på Graffi oofc♥ Har ikke sett rora på fire uker og det var utrolig herlig å møte henne igjen, har virkelig savnet henne. Det er jo alltid like koselig og morsomt med disse jentene, ler såå mye iløpet av en kveld. 


 ♥♥ helt normalt

Flere som har en mening om filmen?

29 kommentarer

Siste innlegg