håndball er supert xD

Kjedelig å blogge for tiden altså, sikkert kjedelig å lese den også, haha jeg gjør jo faktisk ikke noe annet enn å spise og se film eller serier. Sto opp i morrest å laget min tradisjonelle frokost; omelett og smoothie nam #instafit #instahealthy liksom hehe. Lagde faktisk fire smoothier i dag haha. Elsker å bare kjøre all frukt jeg finner i en blender. Melon, banan, fersken, mango, yoghurt, juice og alt. 

Jeg var jo på trening i dag og det var faktisk ikke så jævlig som jeg hadde trodd. Jeg har håndballtrening onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag. 12 timer trening i helga!!! Er det menneskelig, liksom overlever man sånt? Jeg er usikker ass. Jaja nå skal jeg til Thea og Martine og spise noe godt og se en film, såå lenge siden vi har vært sammen nå. Gleder meii♥ Ha en fin kveld!

Her har jeg altså ligget i hele dag (bortsett fra når jeg har laget smoothie selvfølgelig)

 

20 kommentarer

Siste innlegg