world war Z

Heii! Kom hjem fra byen for litt siden, var på kino med Katrine og Hanna. Vi så The Heat 🙂 Derfor det står world war Z i overskrifta 😉 hehe neida hehe vi så world war filmen og den var faktisk sykt bra. Hvis du er fan av dommedagsfilmer og zombier så er den perfekt. Jeg er ikke noe zombieelsker akkurat, men den minnet litt om I am Legend, bare bedre. Noen som har sett den?

I morgen skal jeg ta det med ro, lage meg god frokost og se favorittserien. Men når klokka slår fire er jeg vell godt på vei til trening (eller kjenner jeg meg rett så er jeg kanskje ikke på vei enda..) Jaja nå startet håndballtreningene skjønner dere. Treninger i Granåsen, altså de værste kondis, hurtighet og styrketreningene dere kan tenke dere, GLEDER MEG. Her var kinoantrekket mitt forresten.

shorts fra Sheinside, genser fra Zara, sko fra Converse, klokke fra Michael Kors og hårstrikk fra H&M hehe kødda

Hva synes dere?

22 kommentarer

Siste innlegg