Ukens Spørsmål

tips tip sunne og gode mellommåltider?

oppskjært frukt med yoghurt eller knaskegulrøtter foreksempel 🙂

hvilket hotell er dere på i Palma?

Son Caliu Hotel Spa-Oasis

hvordan beskriver du deg og stilen din?

Først og fremst fargerik. Også veldig forskjellig, har egentlig ingen fast stil, kler meg etter vær og humør.

hvordan ser du forskjell på tvillingene? prøver alltid å se om det er noe med dem som ikke er likt, men klarer ikke se noe som helst!

Haha sliter nesten mer med å finne likheter mellom dem. Men det er jo sånne småting som at Martine har litt skjevt smil (hehe sorry mårtimelunu) og Thea har litt rundere hodeform, men jeg legger jo ikke merke til slike ting lenger haha. Det ville vært slitsomt.

er det sånn i deres vennegjeng at alle forteller alt til hverandre, eller bare at to og to

Vi står hverandre veldig nære og forteller hele gjengen om det er noe.

har du spilt fotball?

Ja i 3 år faktisk, men jeg husker såvidt hvordan man sparker en ball. Var ganske gøy å spille da, men ved et tidspunkt må man velge hva man vil satse på, så jeg gikk ganske enkelt for håndball

Hvor redigerer du bildene dine?

Gimp og Picmonkey

Er det egentlig lov med vannscooter i Norge? har hørt at det er forbudt jeg,så da gjør jo dere noe ulovlig da?..

Det er lov nå :):) Ikke på alle plasser, men vi vet hvor vi kan og ikke.

har du noen gang tatt sol?

Ja det har jeg, men jeg tar ikke sol nei

når ble dere 7 venninne samlet?

Haha var plutselig mye venninne spørsmål her. Johanna ble naboen min før vi begynte på skolen så vi ble fort bestevenner. I barnehagen ledet på en måte jeg og Thea og Martine hver vår gjeng haha, altså liksom deres gjeng mot min gjeng hahahaa sykt komisk å tenke på. Men så begynte vi på skolen og etterhvert ble vi bestevenner, sammen med Hanna, Johanna, Katrine og Anna. Vi ble en veldig sterk gjeng som fikk navnet Vennegjengen. Etterhvert tror jeg folk begynte å føle seg truet og det ble altfor mange mobbesaker og nei dere aaner ikke. Er alt for mye rundt det der som jeg ikke engang kan skrive her. Bare på grunn av at vi sju jentene var bestevenner.

Katrine, Anna, meii, Hanna, Johanna, Thea, Martine ♥

Hvilke blogger leser du?

annais, auroramohn, l0ve er egentlig de jeg leser fastfast (Go Trondheim heeeh) men jeg leser også betinabf, krisssy, maddepaddee og noooen ganger andreabadendyck

hvilken linje skal du gå på til høsten?

Studiespesialiserende på Heimdal VGS

Hvor mange land har du vært i?

Hm det er jeg usikker på. Jeg har hvertfall vært i Frankrike, USA, Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Thailand, Spania, Sør-Afrika, Swaziland, England, Mexico, Hellas, Kroatia, Slovenia, Italia og det tror jeg var alle.

har dere baseng hjemme eller på hytta

På hytta 🙂

Hvor ser du vampire diaries?

På netflix

hvor ligger hytten deres, evt. hvor langt unna Steinkjer?

Den ligger på inderøya, halvtime unna Steinkjer ca.

hvor er det skjørtet fra??

H&M


30 kommentarer

Siste innlegg