min sydenrutine

Hei! Beklager for dårlig oppdatering, men mange av dere vet sikkert hvordan sydenlivet er. Frokost – stranda – hjem på hotellet for å drikke en iskald fanta og bare slappe heelt av – årdne seg til middag – middag – hjem på hotellet for å sove. Men likevell, som den superwomanen jeg er, klarer jeg faktisk å presse inn litt bloggtid mellom middag og bedtime. For på denne tiden av døgnet setter vi oss ute i baren på hotellet og nyter den varme lufta med en tropisk drink (sin alcohol ofc xD)

Jeg har funnet ut at det utrolig nok er myye glutenfritt her og folk er faktisk veldig obs på det. I går fant vi et creperi, hvis det er det det heter? Dere vet sånne pannekaker med nutella? Ja hvertfall der hadde de glutenfri crepe!! Det har jeg aldri smakt før og jeg hadde ikke forventet å få smake det heller haha. Jeg hadde egentlig ikke brydd meg noe om hvordan det hadde smakt, jeg blir bare så glad av å i det hele tatt få smake på det. Så for dere som er på Palma området nå, jeg anbefaler dere å ta en crepe med nutella, banan og fersk jordbær på Cool Cafè Creperie.

Noen som har en lignende sydenhverdag eller?

20 kommentarer

Siste innlegg