siste innkjøp før avreise

En bok til meg (En trygg havn) og en til Pernille (Toner fra et Piano). Er jo umulig å ikke elske filmene til Nicholas Sparks. Dere kjenner sikkert til The Lucky One, Safe Haven, The Notebook, The Last Song og Dear John. Jeg elsker hvertfall alle filmene, så hvorfor ikke prøve bøkene også? Safe Haven er faktisk den eneste filmen jeg ikke har sett, så det passer bra å ta den. 149 kr per bok på Ark.

Noen nødvendigheter på en sydentur + at jeg har en ekstrem trang til å kjøpe en fresh neglelakk hver gang jeg er på shopping haha, sinnsykt sært. Har sånn ca hele Essie samlingen snart, neida joda. Kjøpte det på H&M.

Jeg og Pernille falt for samme farge i dag, hun kjøpte seg bikinien på Lindex til 99 per del og jeg kjøpte behåen på H&M til 129 kr. Fargen er forresten mye finere i virkeligheten.

Vi var forresten en tur innom mimmi og beste i kveld for å overlate dem Mia, som skal bo hos dem mens vi er borte. Med det samme jeg var der utnyttet jeg sjansen til å finne meg en bok til. Mange av dere nevnte Drømmehjerte som en anbefaling, og jeg har bare hørt gode ord om den, SO LETS GIVE IT A SHOT.

Ønsk meg god tur til Mallorca! Krysser fingre og tær for at vi blogges så fort som mulig, kommer til å savne dere i mellomtiden♥

29 kommentarer

Siste innlegg