travel dame

Vi kom endeliig hjem i går kveld, etter en lang kjøretur fra Oslo. Vi pakket ut koffertene klare for å pakke dem på nytt, denne gangen setter vi kursen mot Palma i Mallorca♥♥♥♥♥ jiiippiii gleder meg sånn til late dager på stranden. Det beste jeg vet er tiden etter vi har vært på stranden og bare slenger oss på senga med all verdens sydengodteri og brusbokser haha. 

Vi drar i natt, så denne dagen vil gå ut på å pakke og kjøpe inn litt nødvendige ting. Må en tur på postkontoret for å hente en pakke, jeg skal til frisøren snart å farge vippene og så må jeg helt klart kjøpe meg en god bok. Er det noen som har en bok å anbefale?

59 kommentarer
    1. Er i mallorca nå! Men jeg er i alcudia. Var i Palma på lørdag ,da var vi i western vannpark og shopping! Veldig bra shopping i palma,de har sephora,zara,pullandbear,berskha osv!!
      Kos deg!!!

    2. Bra bok: bøkene bak serien Game of Thrones er veldig bra! Det øyet ikke ser, er også en veldig fin bok! <3

    3. Jeg har nettopp lest Idas dans. Den er utrolig bra, og veldig trist. Det endte med at jeg lå å gråt på stranden. Hadde heldigvis på meg solbriller da, så det var ingen som så det 😉 Så hvis du liker litt triste bøker, så bør du virkelig lese den!

    4. Ahh, du burde glede deg!! Kom hjem fra Mallorca for to uker siden, og det er DØDSFINT der!! Missunnelig, haha 😉

    5. indias datter leste jeg forige uke da jeg var i syden. Den er utrolig rørende, trist og ikke minst: bra!

    6. Jeg anbefaler virkelig boka ”Jeg velger og leve”! Hvis du ikke allerede har lest den, kos deg i Mallorca! 🙂

    7. perfekt kjemi av Simone Elkeles er kjempe bra! Har lest den flere ganger og er like bra hver gang! Om du liker kjærlighets romaner, vil jeg absolutt anbefale den! 🙂
      Har samme sofa som du har på bildet, men jeg har et helt annet trekk, og jeg lurer på om du vet hvor man kan kjøpe det? eller hvor var det du kjøpte sofaen? fikk den i en gave så vet ikke hvor den er fra.
      kos deg i spania!

    8. Må VIRKELIG anbefale the hunger games! Sykt bra! Det er tre bøker i serien, og den første filmen er enda bedre! The hunger games er første boken

    9. Du bør lese The Hunger Games triologien! De er fantastiske. Måten forfatteren skriver på er magisk, jeg lover deg! 🙂

    10. Jeg anbefaler at du leser en av bøkene til Sophie Kinsella! Hun skriver så utrolig bra og morsomt 🙂 hun er en av favorittforfatterene mine, og bøkene hennes finner du egentlig overalt. De har de på flyplassen også, visst du lurte 😉 Det er hun som har skrevet serien om shoppoholikeren Rebecca Bloomwood, som er blitt en bestselger 🙂 Kos deg på Mallorca!

    11. Boken jenta på klippen er ubeskrivelig! Inneholder spenning, kjærlighet, sorg og glede. En utrolig bra bok, leste den ut på en uke!

    12. Divergent av Veronika Roth, eller Delirium av Lauren Oliver. Begge bøkene er trilogier, om fremtiden, hvordan verden kan bli da, forbudt kjærlighet, action og masse blod..:P Elsker begge bøkene, de er kjempespennende! Kos deg i Mallorca!

    13. Ja, jeg har mange! Life of Pi og Harry Hole bøkene er blant annet verdens beste bøker.. ellers små søte løgnere, de er kjempespennende <3

    14. Perfekt kjemi av Simone Elkeles er ei kjempebra bok, men les den på engelsk, det er den beste versjonen! Ble nettopp ferdig med ei bok, “Husker dere ikke meg?” Av Sophie Kinsella. Elsket den! Begge er skikkelig bra kjærlighetsbøker 🙂 Kos deg på Mallorca!

    15. Jeg er Zlatan er en bra bok uansett om du ikke liker fotball eller biografier, fordi det er nesten som om han kom fra helvete (sorry), og havner i himmelen, men han opplever så mye i mellom dette. Den er rett og slett fantastisk. Heidi Løke er også knallbra!!

    16. Hypnotisøren av Lars Kepler er utrolig bra hvis du liker krim og spenning. Den handler i hovedsak om en drapsetterforsker som da skal løse et drap som viser seg å bli mer innviklet når han ber om hjelp fra en tidligere hypnotisør. Haha, elendig til å forklare..Leste iallefall boken mens jeg var i Spania på ferie i år og angrer ikke!
      Utenom det er Dan Brown en utrolig god forfatter. Leste boken Inferno når jeg også var i Spania (går unna med bøker på ferie, haha) og kan ikke annet en å anbefale den videre. Når jeg var sikker på hva som kom til å skje tok alt en uventet vending! Den kan være litt vanskelig å forstå i begynnelsen,iallefall var den det for meg, men han formulerer alt på en så god måte at det går så bra så 🙂
      Kos deg på ferie <3

    17. Jeg har en utrolig bra bok og anbefale. Den heter “faen ta skjebnen” og er skrevet av John green. Jeg mener den passer for alle ungdommer, men også for voksene. Håper du koser deg på ferie, Mathilde:-)

    18. Pretty Little Liars bøkene er kjempebra! Selv om man har sett hele serien, og kan mye av det utenatt… Bøkene blir ikke kjedelige av den grunn(synes jeg da:)
      Elsker bloggen din!!!

    19. Leste nettopp the fault in our stars av John Green, og det er virkelig den beste boken jeg har lest! Anbefaler den veldig! <3

    20. Harr nettopp begynt på Delirium av Lauren Oliver. Virker veldig gøy ^^ Ellers har jeg Reisen hjem av Lori Lansens, Østenfor solen av Julia Gregson og andre bok i Crossfire triologien Gjenspeilet i deg som er på lese listen min 😀
      Kan du kanskje ha bokannmeldelse når du har lest bøkene du leser fortiden? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg