IN OSLO

Hei dere! Kanskje noen la merke til at jeg postet det siste innlegget 05.39 i natt haha. Jeg la meg ca seks og våknet i ti tiden i morrest. Det var en veldig morsom kveld, kanskje ikke like morsomt for alle av oss hahaha neida joda det var hvertfall morsomt å våkne med alle jentene å snakke om det vi hadde gjort.

Etter frokost dro vi ned på brygga og badet og kjørte vannscooter, jaa forresten så har vi kjøpt vannscooter!! Det er såå morsomt, herreguud, får skikkelig kick av å kjøre den. Har ikke noe bilde av den nå, men vi skal ha den på hytta så dere får vell se den senere en gang. Anyways, etter en god dose scooterkick kjørte jeg og familien min til Oslo, så nå sitter vi bare å slapper av i huset til onklene mine. Vi skal ligge over her i natt før vi kjører hjem i morgen. Nå skal vi ut å spise, så vi snakkes senere!

14 kommentarer

Siste innlegg