Ukens Spørsmål

Hvilke butikker var det i gøteborg?

De hadde de vanlige butikkene som Bikbok, Gina, H&M, Monki, Lindex osv. Men så hadde de også veldig mange morsomme butikker med litt dyrere merker. Foreksempel et senter som het NK, der hadde de maasse fine og dyre merker. Og ikke for å glemme topshop, den er ikke så stor, men det er topshop.

Jeg så videoen din på youtube der du laget dipdye 😀 Går det bort i vask? Farget det av når det er tørket?

Det går bort i vask ja, etter en eller to dusjer så er det borte. Nei det gikk ikke bort når det tørket 🙂

Er det sånn at alle på laget er gode venner, eller er “resten av jentene” kun dine bestevenninner?

De fleste på laget er gode venner, men når jeg sier “jentene” så mener jeg bestevenninnene

Hvor har du og kat kjøpt genserene? 🙂

Jeg fikk min genser på talentsamlinga på Orkanger, og kat sin fra en random sportsbutikk på Lillehammer

Rart spørsmål, men hvor mye av ben and jerry’s boksen pleier du å spise når du først spiser ben and jerry’s? 🙂

Heeeh da spiser jeg nok hele boksen på en gang uten å nøle

Hvem av venninnene dine har kjæreste?

Thea, Martine, Hanna og Ida har kjæreste (♥♥)

Hvordan er det å ha glutenallergi på håndballcupper og sånn? Hva gjør du angående mat og sånt? Tar du med mat?

Haha det er ganske komisk. Pappa ordner ut og ringer og styrer for at jeg skal få det samme som resten, så for min del så går det ganske greit. Men jeg har ofte med meg egne osteloffer og kjekser osv og da blir jeg mobbet på det sterkeste fordi de ser rare ut haha :-((((( But I stay strong

Er det lett og bli venn med deg?

Jeg har aldri prøvd å bli venn med meg, så det blir litt vanskelig å si. Men jeg har aldri hatt noe problem med å bli venn med noen og jeg troor egentlig at jeg er lett å bli kjent med

Hvor er toppen og lipglossen fra?

Toppen er fra Vero Moda, lipglossen er en korallfarget fra Mac


Hva syns du om den bloggen kalt sisteplass?

Jeg leser ikke bloggen hennes, men jeg har jo vært innom den og hun virker som en morsom person! Har ikke noe imot henne og synes det er kult at hun blogger som hun gjør.

hva heter du på vine????????????

mathilde holck tror jeg, men jeg er absolutt ikke noe viner for å si det sånn haha

Liker du hester?

Jeg har vært på uttalige rideleirer og gått på ridning, likevell er jeg livredd for det store dyret. De er jo fine å se på og alt sånt, men jeg er faktisk redd dem haha.

Er du og Nora gode venner, er Nora venner med dine venner også?

Jeg og Nora er bestfriends og jeg savner henne såånn nå som hun er i Vietnam! Jeg, Nora og Aurora var veldig mye sammen i fjorsommer og vi har vært mye sammen etter det også, derfor har jeg vært sammen med dem samtidig som de andre jentene og sånn har de blitt kjempegode venner de også.

Hvem av vennene dine bor du nærmest?

Vi bor egentlig ganske nære alle sammen, men jeg bor bare noen meter unna Johanna

Fineste minne du har?

Det må utroooolig nok være båtleiren med mine bestevenninner. Haha folk synes det er så morsomt at vi faktisk var på båtleir, men jeg har aldri ledd så mye på en uke og vi gjorde oppholdet så sykt bra hahaah flirer bare av tanken.

Skal laget ditt være med i Bring til høsten? Og skal du være med?

Ja vi skal hvertfall kvalifisere oss så får vi se hvordan det blir 🙂

Spiser dere opp hele jævla kaka samme dag?! :0

Haha er det egentlig så vanskelig å forstå, JAA vi spiser hele jævla oreokaka på samme dag AND WE LOVE IT.

Noen spørsmål til neste gang?

32 kommentarer
    1. thea eller martine har et litt sånn skjevt smil, jeg synes det er SUPERSØTT og det er skikkelig fint, men har hun gjort noe eller nå sånt?

    2. hei sykt kul blogg eg lurt epå om du kunne titte inniom vår blogg og skrive en posetiv kommentar til bloggen vår og skrive noen spørsmål som vi kan ha på spørsmålsrunden vår vi trenger en blogg som er på høyt level skriver en kommentar på bloggen vå plis.
      Forresten sykt bra BLOGG ELSKER DEN

    3. Kjempegøy lesing! Å spise en hel boks Ben & Jerry´s og å spise opp alle kakene er både greit og normalt det! Tror folk har glemt hvordan det er å ikke leve på proteinpulver og lchfmikser :p Skal man kose seg så skal man kose seg! Du har forresten nydelige øyne, Mathilde 🙂

    4. Jeg vil bare si at du er helt nydelig 🙂 Men, jeg har et spørsmål til neste spørsmålsrunde eller ukens spørsmål som det også heter:)
      -hvor høy er du?

    5. hvilken størrelse kjøpte du i den Rolling Stones genseren fra sheinside ? jeg skal også kjøpe den, men er usikker på størrelse 🙂

    6. Er Aurora (Mohn) med i vennegjengen?
      Er du bedre venn med noen i vennegjengen, enn andre?
      Kan du svare på video?
      Er det sånn at i vennegjengen din at to og to er bestevenner, eller er alle like gode venner med alle?

    7. Når du var på den leiren eller noe sånt. Så lå du ut et bilde av “gjengen” den siste kvelden ute i skogen, men ar det serriøst et “spøkelse” eller var det planlagt?

    8. Kan du vise bilde av bakgrunnen på iPhonen din? Så jeg kan kopiere den liksom? Og hva synes du om folk som ikke har farge på brynene???
      Love you❤❤❤

    9. hei!
      elsker bloggen din <3
      kan du lage må gjøre video?
      kan du vise hvordan du napper bryna eller farger dem? (på video)
      kan du hilse hella fra meg å si jeg elsker deg hella?

    10. Hvilken linje skal du gå på når du begynner på videregående?
      Hvilken videregåendeskole skal du begynne på?

    11. Hva sier du hvis noen spør om å ta bilde med deg?
      Er du ofte i byen?
      Hvilken barneskole gikk du på?
      Bor du på Charlottenlund?

    12. Er det sånn på skolen din at nesten ingen går med sminke, bare daffeklær åsånn? hvordan klarer dere det, jeg mener,ikke noe galt i det altså, men føler dere dere ikke litt uårnet åsånn? skulle ønske det var sånn på min skole også.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg