grønne kaninøra hehe

hej alle ihopa

Er jo tross alt i Sverige enda, så følte jeg måtte slå an med litt svensk heehe. Jo da vi ble slått ut i dag, mot et svensk lag, noe som gjør alt mye verre haha. Vi tapte på første-målet-vinner og det er så JÆVLIG kjipt. Og det værste er at de fikk straffe som superstjernekeeperen vår Thea, reddet. Men så fikk de enda en straffe og da scoret de og kampen var over. Vi dro på Starbucks etterpå, som en liten trøst.

Litt senere dro vi til byen nok en gang for å shoppe enda litt mer. Jeg eeelsker Gøteborg, for en nydelig by! Jeg skjønner ikke helt hva som skjer, for det er liksom salg OVERALT. Og da snakker jeg på hver eneste butikk så er det liksom opp til 80% salg.

Fine Katrine og Anna over her. And this is todays outfit. Sko fra Bianco, shorts fra Beyond Retro, topp fra Batoko, jakke fra (?), skjerf fra Acne

Nå har jeg, Anna, kat og mamsii nettopp spist middag ute og nå ligger vi og ser Vampire Diaries. Resten av jentene dro til Hvaler i dag, men vi ville ligge i den søte hytten en natt til haha, så vi drar i morgen tidlig. Gleder meeeeii.

Vi blogges i morgen♥

17 kommentarer

Siste innlegg