pakkepakkepakke

hoola ♥

Hadde en morsom kveld i går, haha, tror ikke jeg trenger å si noe mer om deet jeg. I morrest spiste vi frokost før vi dro hjem til meg og bare slappet av. Det er pakking som står på planen for i kveld, åh hater det, det er så stress. Skal pakke for 2 UKER(!!) på en gang. Først en uke på cup i Gøteborg ogsåå en uke på hvaler med verdens beste jenter. Can’t waait! Jeg, mamma, Anna og moren til Anna kjører grytidlig i morgen, og kommer hjem etter 10 timer eller noe sånt. Må lete frem de gamle sesongene av Frustrerte Fruer osv så det ikke blir kleint ;pxD=P hehehe just kidding. Men vi må jo ha nooe å gjøre på den lange bilturen. Jeg gleder meg, er lite jeg liker bedre enn en skikkelig roadtrip ass.

Har nettopp spist middag ute med familien, og nå har mamma plutselig bestemt seg for å bake banankake haha, men jeg klager ikke på det jeg. Lukter brent banan i hele huset, naaaam hehe

15 kommentarer

Siste innlegg