no blir det burger

HEEELLO

Åh så godt å være hjemme fra Orkanger! Fire dager med håndball kjennes for å si det sånn. I dag hadde vi utetrening i torden, lyn og PLASKregn, har aldri opplevd så mye regn i Norge før. Men det gjorde det bare ekstra deilig å komme hjem egentlig. Rense huden ordentlig og spise noe annet enn den standare ‘cup-maten’. Har ikke spist så mye annet enn sjokolade og osteloff egentlig. Så nå ligger jeg i sofaen, omringet av dyner og pledd og tre brødskiver med laks ♥♥

Det har vært fire dager med mye trening, men også veldig mye latter og morsomme moments, har blitt kjent med såå mange herlige mennesker. Skulle gjerne laget en superkul kollasj med superkule bilder fra oppholdet, men jeg har faktisk ingen bilder 🙁 Sååreey


Tror ikke jeg skal gidde å gjøre noe som helst annet enn å se på serier på netflix i dag, men en ting er hvertfall sikkert, og det er at jeg skal ha stjernegrillenburger i kveld!!!

Hva har dere gjort mens jeg har slitt meg ut på håndballsamling daa?

18 kommentarer

Siste innlegg