what to dooo

Hei og good morgen! Endelig tilbake i min egen seng igjen. På Orkanger lå jeg og Thea sammen på en sånn oppblåstbar madrass, hvis dere skjønner hva jeg mener. Og med vår flaks var det jo SELVFØLGELIG hull i den madrassen. Rett før vi la oss så pumpet vi den opp helt, klistret et gnagsårplaster over og ante fred og ingen fare. Dere kan vell tenke dere til at vi ikke akkurat våknet opp i noen myk seng dagen etter, vi våknet opp på gulvet faktisk, det var ikke noe luft igjen i madrassen hahaha.

I dag våknet jeg av meg selv i elleve-tiden og så noen episoder av Jericho på netflix. Det er en serie, jeg klarer ikke å sette meg ordentlig inn i den, men jeg har ikke noe bedre å se på sååå jeg er villig til å prøve. Hva annet enn å se på serier skal man gjøre på en dag som denne uansett? Sommeren her kommer til å gå ut på å ligge inne å se på serier og spise… Trist, men sant. Alle venninnene reiser bort i dag, så det er bare jeg og Anna igjen. Vi finner vell på noe gøøy, men vi blogges senere ♥


Forresten så vil jeg anbefale dere å ta turen innom youtubekanalen til Cecce. Hun lager utrolig bra videoer der hun blant annet viser diverse kamerainnstillinger og ulike måter å redigere bilder, men også mye annet. Klikk på linken for å komme til kanalen hennes HER

Hva synes du om bildene? 🙂

27 kommentarer

Siste innlegg