Ukens Spørsmål

På den vine videoen din der du springer med såpebobler også filmer dere Nora, er det hennes latter?

Haha ja det er jo teoretisk sett hennes latter, men hun ler jo ikke sånn til vanlig da……

Ville du byttet pernille mot noen andre mennesker?

Ja ville kanskje byttet henne mot Selena Gomez <3 Omg ;pPpp Neida selvfølgelig ville jeg ikke det, har verdens beste søster.

kan du og pernille lage en videoblogg ilag der dere svarer på spørsmål vi stiller dere

hmm kanskje det

du blogger bare om at du er med jenter, er du aldri med gutter?

Det er kanskje sant det, men det er bare fordi mine guttevenner ikke er så fotogene he he

har du noe på gang med noen eller er kjærlighetslivet helt dødt?

La oss si det sånn da, kjærlighetslivet mitt er sånn ca like dødt som du ville vært om du det ble påkjørt av en trailer og deretter spist av en hai xD


Hva løper du 3000 meteren på? Og har du god kondis? 🙂

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg løper på hverken 3000m eller 60m, er såå lenge siden jeg tok tiden på det. Jeg tror ikke jeg har noe spesielt bra kondis at the moment heller.

Hvilket kamera har du?

Det samme som jeg hadde sist gang dere spurte haha, canon eos 600d

Du har et helt unikt utseende, har du mye fregner, eller dekker du det til med sminke?

Åh tusentakk! Jeg har en del fregner i ansiktet, men de er så lyse at de vises nesten ikke. Jeg sminker ikke over dem bevisst nei, jeg synes det er kjempefint med fregner!

Skal dere til Larvik på pw-cup neste år eller noen kommende cuper?

Ikke på pw-cup nei, skal på partille i Gøteborg

Hvordan bunad er det tvillingjentene har? 🙂

De har kystdrakt


Hvordan gikk det med skriftlig eksamen? Hva fikk du i bokmål og nynorsk?

Fikk karakter 4 på begge, og jeg er egentlig fornøyd med det. Er bare så glad alt det styret der er over og at det endelig er ferie!

blir ikke tvillingene (martine og thea?) lei av å være med hverandre?

ææi altså samtidig som de er tvillinger så er de også bestevenninner så det blir jo litt som å bo med bestevenninna haha

skal du ha botox?

Har ikke noen plan om det nei. Hvis du sikter til ‘Saving up for Botox’ sparebøssa mi, så har jeg den bare fordi den er råkul. Kjøpte den på Åre Tobakk i Åre sentrum.

Har du noen gang gått på en annen sport enn håndball?

Jeg har gått på ballett, fotball, allidrett(?), turn, ridning, klatring og dans som jeg kommer på nå haha

Hvor gammel er foreldrene dine?:)

De er 46 begge to.

Kan vi ikke få en roomtour? 🙂

Jeg har lagt ut en rom-video allerede, og det er gjort veldig lite endringer siden sist såå her er den.

Noe dere lurer på til neste gang?
51 kommentarer
    1. Du har en utrolig fin blogg, og ikke minst er du fin selv!
      Har du noen gang vært i Kristiansund, hva synes du om plassen i allefall!?
      Liker du Justin Bieber?
      Hva skal du gå på videregående?
      Kan du nevne et av dine beste sommerminner?
      Er skole og utdanning noe du bryr deg mye om?
      Et stort ønske, eller stor drøm?

    2. Hvor er genseren til Aurora på mai videoen med vinrøde armer fra?<333
      Æ ælske blogge din!<3<33<3 Trøndera som blogge eie!!!!!!!!!!!!!!

    3. Er håret ditt 100 % naturlig, altså at du ikke har farget det?
      Kan du ha nest spørsmålsrunde på video?
      Elsker bloggen din ! 🙂 😀

    4. Var det ikke to av venninene dine som var lesbisk? Hvem er det? 🙂
      Elsker bloggen din! Du er driitkul, skulle ønske jeg hadde en vennine som deg!

    5. går det bra med deg?
      er du fornøyd med rommet ditt? er det noe du vil endre på?
      kan du lage mågjøre video med aurora?
      hvis du har overnattingsbesøk, hvor sover dere?

    6. Savner du Aurora nå som hun er i USA?
      Liker du hester?
      Hvem har du best kontakt med av Aurora og Nora?
      Hvem av vennene dine bor du nærmest?
      Hvilken energidrikk (redbull, monster, battery osv) liker du best?

    7. Hei! Kan begynne med å si at du er forbildet mitt. Bloggen din er den jeg henter all inspirasjon fra, og jeg blir superglad hver gang du har lagt ut et nytt innlegg! Det går ikke en dag uten at jeg er innom bloggen din, ofte er jeg innom den 3-4 ganger daglig også, hahah.. nå følte jeg meg som en stor stalker her men jaa,, Håret ditt, smilet ditt, kroppen din, du er helt nydelig! Håper alt går bra med deg etter tanten din døde, kondolerer<3 håper du fortsetter å blogge i evig tid, kommer aldri til å slutte å lese bloggen ihvertfall!
      Hilsner fra Vilde/14 år

    8. du har vært i orkanger nå!! var du også på oti?? var der i håp om å se deg eller en av vennene dine!! å mens jeg var på prøverommet på Cubus hårte jeg noen som ropte hanna!! å så snkket de litt og da var det trønder dialekten!! jeg torte jeg ikke å gå ut å se. men var det Hanna å en til på Cubus (i prøverommet) ????

    9. hva heter du på vine?????????????????????????????????????????????????
      er du bestevenn med auroramohn eller bare venn??
      går dere i samme klasse, skole??

    10. Hvem andre jenter skal også på samling? Vær så snill å fortell litt om hva håndball betyr for din del!

    11. Wææ ! Pernille e kjempefin herreguud! Missunde dåkk altså! <3 KOs dæ resten av ferieen 🙂 <3 det hadd vorre arti om du hadd laga en video me hu❤

    12. Hei! litt rart spørsmål mn… Når du var på orkanger på den “trenings” greia💕 så du meg når du gikk ut av hallen med ei.. jeg gikk med to jenter ei hadde på en hvit genser med grå hettevest, hun andre hadde på rosa cardigan . stjernebukse og rosa sko💗 Jeg hadde på en blå dongeribukse, hvit genser md svart boblevest over??💗💕💗💕

    13. Har du noen tips til de som skal bynne på ungdomsskolen til høsten? Hvordan få nye venner å sånt?;*

    14. Når du skal sove over hos ene tvillingen, blir det sånn at du sover over hos begge da? Hvis du skjønner ;PppP

    15. Først vil jeg bare si du er helt ubeskrivelig nydelig! Jeg så “the impossible” for ca en uke siden. Kan du fortelle om din historie der når du var der? – Fantastisk film, men om jeg husker rett så leste jeg at du ikke hadde sett den før(?) Digger bloggen<3

    16. Hei, jeg vil bare gi deg et lite tips:) Jeg har jo lest på bloggen din at du er veldig lei deg og har mistet noen du er glad i, og da anbefaler jeg deg å se en episode av One Tree Hill som handler om akkurat det samme, nettopp det å miste noen. Jeg synes selv det er en veldig sterk episode, og selv om jeg har sett den flere ganger, påvirker den meg like mye hver gang. Det er episode 3 fra sesong 6 i One Tree Hill, og heter Get Cape. Wear Cape.
      Håper du leser dette, og får sett episoden!
      Klem fra en fast leser 🙂

    17. består jentegjengen din av alle jentene fra gammelklassen, eller var det noen som ikke var en del? ikke sånn spydig ment, bare lurer om dere var så få jenter hihi

    18. Hvordan er det å ha glutenallergi på håndballcupper og sånn? Hva gjør du angående mat og sånt? Tar du med mat?

    19. jeg så videoen din på youtube der du laget dipdye 😀
      går det bort i vask?
      farger det av når det er tørket?
      jeg synes at på meg ble det en veldig svak farge.. jeg tok på mer og mer men det hjalp ikke, er det sån det skal være?
      hvilken farger er strekest på håpret av rød, blå og grønn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg