hey little fighter

Som dere vet så hadde jeg ikke akkurat dagen min i går. Alt var bare galt og jeg følte meg dårlig hele dagen, uten at jeg visste hvorfor. Det er ikke typisk meg å være sånn. Det var fredag, sommerferie, sol, jeg var i byen med venner og skulle på bursdag etterpå. Alt var jo egentlig helt perfekt, men likevell tok jeg meg selv i å brase ut i gråt for ingenting.

Husker dere innlegget jeg skrev for en stund siden, ‘sweet dreams’. Vell, det handlet om at min kjæreste Tante Bente, hadde kreft som etterhvert spredte seg i kroppen. Jeg skriver ‘hadde’ fordi i går kveld døde hun. Hun døde stille og fredelig med sine kjære rundt seg.

Hun var en sånn tante man drømmer om å ha. En så god person som hun var, skal man lete lenge etter. Barndommen min hadde vært langt fra så bra uten henne, og jeg er så ubeskrivelig takknemlig for at jeg har hatt en så herlig tante i livet ♥♥

Jeg er ikke noen seriøs blogger, som skriver om triste eller alvorlige ting. Men jeg skriver om hverdagen min, og når hverdagen min blir berørt av slike situasjoner som denne, så er det godt å få det ut. Jeg vil også minne dere på å være takknemlig for de små godene i livet, som man ellers ikke tenker så mye over. Før man vet ordet av det kan det være borte. Det er så forferdelig urettferdig og trist, jeg kjenner jeg haater kreft så sterkt. Her kommer den å river den unge og friske tanten min rett ut av hendene mine. Men det er desverre sånn livet er. Og det er faktisk bare en ting med livet som er sikkert, og det er at alle kommer til å dø. Ikke vet vi når, hvor, hvordan eller hvorfor, men vi skal alle dø en gang. Så det gjelder å være takknemlig for det man har og leve livet mens man har sjansen.

Nå sitter jeg på rommet mitt og spiser Ben&Jerry’s og skal sette på en film. Jeg må bare prøve å få tankene på noe annet, og med verdens beste venner, familie og blogglesere så blir det nok fort bedre. Jeg er så takknemlig for alle de fine kommentarene jeg får av dere, og jeg lover dere at jeg leser gjennom hver eneste en, samtidig som jeg smiler. Dere lyser opp dagen min ♥ tusentakk. 

167 kommentarer
    1. Kondolerer på det sterkeste, Mathilde! Utrolig fælt, og vet godt hvordan det er å miste noen av sine nærmeste. Håper ting ordner seg for deg! Veldig sant det du sier!

    2. Uff, har vært der selv.. Kreft er en helt forferdelig ting! Men som jeg erfarte, ting blir fort bedre og du vil komme inn i hverdagen igjen, og selv om du kanskje føler du burde tenke på henne og være lei deg lenge, er det mye bedre å prøve å få tankene på andre ting for at ikke du skal bli utslitt. Håper ting blir fort bedre slik at du kan klare å nyte sommerferien akkurat så mye som du fortjener <3

    3. åå så trist å høre 🙁 kondolerer, håper det går bra med deg og familien din! jeg har også mistet mange i familien pga kreft, det er så urettferdig! klem <3

    4. Kondolerer på det sterkeste <3 Masse tanker til deg! Vet akkurat hvordan du har det. Tanten min døde også av kreft og hun etterlot seg kusinen min på 15år. Men selv om det nå er vanskelig må du vite at det blir bedre! Selv kusinen min har det nesten helt fint nå <3
      Du er en kjempe bra blogger og er utrolig sterkt gjort å skrive om sånt på bloggen! Stå på <3

    5. Du kan tenke på hvor heldig du er som faktisk har kjent henne, og alle de gode stundene og minnene dere fortsatt har. Hun hadde helt sikkert villet at dere alle skulle savne henne, men ikke så mye at det ødelegger resten av sommeren og kanskje året.
      Husk henne som da hun var på sitt beste, og tro på at hun fortsatt er et sted og har det fint <3

    6. Oh… That’s so sad 🙁 My condolences to you and your whole family!
      Everyone leaves one day, that’s life … It is very hard but you must be brave. Take care of yourself, your friends and your family because death doesn’t prevent…Kisses from France!x

    7. Kondolerer masse til deg og familien! Om du trenger det må du ta litt bloggfri, og ikke stresse for mye

    8. Sterkt. Mine tanker går til deg og din familie, og husk at du har mange rundt deg du kan prate med, bruk de! Prat med de om hvordan du har det, hva du føler og tenker om det som har skjed, og å bare ha en skulder å lene seg på når tårene triller. Det hjelper å få det ut 🙂 All my love goes too you, when you’re not a fighter, be our writer!

    9. Jeg sender de varmeste tanker til deg og din familie. Ta den tiden du trenger og hvis du ikke føler for å blogge, ikke gjør det! Håper det går bra med deg, og at du kommer deg gjennom dette! Du, av alle fortjener ikke å miste et så nært familiemedlem. Ønsker deg en god sommer! Utrolig trist å høre, kondolerer masse til familien din. <3

    10. Morfaren min døde av kreft nesten før jeg fikk kjenne ham, og det var, og er, tungt. Jeg håper tanten din har det bedre nå <3 Kondolerer

    11. Så utrolig trist! Skjønner at dagene dine nå er tunge, men er sikker på at mange støtter deg 🙂 Det er bra at du får utløp for tankene og følelsene dine, det hjelper så mye!! Kondolerer

    12. Kære Mathilde jeg håber det går 😉 jeg kender selv hadet til kræft, da min far døde af det for nogle år siden, og det mest modbydelige man tænke er ” hvorfor lige ham/hende hvorfor ikke en anden der havde gjort nogle forfærdelige ting her i livet! Hun/han var et fantastisk menneske som på ingen måde fortjente det! ;'( ” jeg håber dig og din familie holder sammen. <3 kærlige tanker bliver sendt til dig og din familie <3 og vores kære der sider og kigger ned på os fra deres sky

    13. Nå fikk jeg helt vondt. Flere i min familie har også hatt kreft og jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg hater kreft! Kondolerer masse til deg og familien din.

    14. Jeg har enda ikke opplevd at noen i familien min, eller noen veldig nærme meg har død, men jeg vet om to personer jeg ofte snakket og lekte med og hun ene døde av kreft, desverre. Det er helt utrolig trist å miste noen. Selv jeg som ikke kjente disse to personene noe særlig satt å gråt, lenge. Håper ting blir bedre, kondolerer så utrolig mye! Stars can’t shine without a little darkness… Er utrolig glad for at du var så åpen om dette på bloggen, ta deg den tiden du trenger, vi er her for deg uansett, selvom vi ikke kan stå å gi deg en klem for å trøste deg, kan vi fortsatt komme med støttende kommentarer! R.I.P

    15. Jeg vet hvordan du har det. Min tante Bente døde av svulst i hjernen og hun var virkelig en av de mest fantastiske kvinnene i hele verden for mef. Kondolerer så mye <3

    16. Trist å høre! Jeg skjønner hvordan du har det, kreft er noe dritt! 🙁 <3 Pappaen min har kreft og jeg prøver å tenke at det skal gå bra <3 Livet går videre, og tenk at nå er det sommer og alt skal bli bra! 😀
      Hilsen Hannah, en jente fra Trondheim <3 <3

    17. Det var så utrolig trist å høre. Bestefaren min døde også av kreft nå nylig, og det er så fryktelig at jeg ikke fikk tatt skikkelig avskjed. Han og bestemor bor/bodde i Tyskland, så jeg hadde ikke sett han på flere måneder. Han var den godeste og beste bestefaren og faren. Det river meg i filler å se at pappa har det så vondt. har aldri sett han sånn før. Ingen fortjener kreft, uansett hva. Mange tanker går til deg og din familie<3

    18. Ta tiden du trenger. Ikke tenk på å blogge nå.
      Vi venter til du er klar igjen. Uansett om det vil ta flere dager, kanskje uker? Kom tilbake når du føler det er bedre, kondolerer veldig mye!

    19. kondolerer så masse. Kreft er meningsløst og forferdelig. Man er aldri forbredt på at noen skal dø, uansett hvor syke og gamle de er. <3

    20. Kjempe trist å høre Mathilde! Livet er så utrolig urretferdig, og som du skrev skal man ta vare på de godene man har. Kondolerer, ta den tiden du trenger <3

    21. Kondolerer så masse! Både mamman min og tanten min har hadd/har kreft men heldig vis kom de igjennom det.den følelsen å få vite noe så grusomt kan ikke beskrives..man er aldri forberedt på at noe så grusomt kan skje. Ta den tiden du trenger<3

    22. Tanten din hørtes fantastisk ut! Ta med de gode minnene, og tenk på alle de gode tingene dere gjorde sammen:) Kondolerer masse!

    23. Kondolerer utrolig mye!! Ta den tiden du trenger, ikke tenk på blogginga. Så ufattelig trist du skulle gjerne fått en klem av meg nå.. :'(

    24. Jeg har opplevd akkurat d samme og jeg er bare tolv år, og jeg vet akkurat hvordan du har det. Hun røyket ikke eller noe jeg er så lei meg tenker på henne hver kveld jeg vil også bare si at jeg elsker bloggen din og du må ikke stoppe og blogge, og jeg håper bare så inderlig mye at du leser denne kommentaren skriver den bare pga deg, siden du er så pen.

    25. Hey.Sorry again just don’t stop believe til your heart stop beating. If you believe your dream come true. Please always believe peace 🙂

    26. kondolere 🙁 trist å høre, ta tiden du trenger og vi elsker bloggen din og vi er her for deg uansett <3

    27. Så trist! Sender deg varme tanker, men jeg er sikker på at når du har brukt den tiden du trenger, kommer du deg videre i livet og får tankene på andre ting. Du er sterk Mathilde ♥

    28. Følelsen av å miste noen som står deg så nær er helt forferdelig tung, jeg vet hvordan du har det. Sorgen er rett og slett for tung å bære. Forhåpentligvis blir det bedre ganske snart. Kondolerer 🙁

    29. Uff, så trist! Livet er såå urettferdig noen ganger. Kondolerer så mye til deg og familien. Håper du får en fin sommer selvom det er noe som mangler!
      Klem fra Marie <3

    30. you’re amazing mathilde 🙂 your personality and everything, favorite blog & blogger of all time + greetings from finland 🙂

    31. Jeg er så lei for det Mathilde. Pappaen min døde også av kreft for noen år siden, jeg vet godt hvordan du har det. Man ønsker man bare kunne gå tilbake i tid og si ifra så man kunne få gjort noe med det før.. Men sakte men sikkert blir det litt bedre, og du kjenner at hun er der hos deg hele tiden og passer på deg! Jeg kondolerer så mye til deg og familien din <3 Ha fortsatt en fin sommer! <3

    32. <3<3<3 tenker på dere, livet kan være så utrolig urettferdig noen ganger! håper det går bra med deg og familen din, kos dere når dere kan!

    33. Kondolerer utrolig mye. Kan nok ikke forestille meg hvordan dere har det nå, men jeg sender dere all min medfølelse og ønsker at dere kommer dere fort på plass igjen. Igjen, kondolerer så kjempe mye <3

    34. Kondolerer så mye!! Jeg mistet også tanta mi av kreft pga spredning sist uke, det er så forferdelig vondt!

    35. <3 tusen hjerter og varme tanker til deg og tanten din i himmelen<3 jeg fikk tårer i øynene da jeg leste det du skrev og det er fint at du har mange gode venner og familie som hjelper deg gjennom denne vanskelige tiden

    36. Kondolerer så masse, sender varme tanker til deg og din familie<3 Det vil bli bedre etterhvert, det vet vi alle, alt blir bedre med tiden! Jeg kjenner sterkt på den følelsen av å hate kreft så sinnsykt mye at jeg bare vil finne den jævla kuren og fjerne det. Men dessverre så er det ikke så lett. Livet er vel bare bygd opp slik, håper at du kommer over det og får det mye bedre, og får opp humøret ditt helt til værs! Elsker bloggen din kjempemasse forresten:)

    37. Sender mine varmeste tanker til deg og dine, fikk noen tårer i øynene når jeg leste dette:( selv om jeg faktisk ikke kjenner deg eller har møtt deg før, så ville jeg bare at du skulle vite at du er et fantastisk menneske som vil ingen noe som helst vondt, og du fortjener ikke dette i det heletatt! Verden er så ufattelig urettferdig. Og jeg er sikker på at tanta di har det veldig bra oppe i himmelen<3

    38. Det er ikke noe morsomt å miste noe man er glad i, men man må bare leve videre med de flotte minnene man har. Jeg har mistet noen jeg er glad i selv så jeg vet hvordan du har det, men det går sin gang det også. ❤❤

    39. Kondolerer så masse<3
      Håper at det går bra med deg, jeg har vært i din situasjon for ikke så lenge siden da min mormor gikk bort , så jeg føler med deg og kondolerer så masse<3

    40. Kondolere så masse! Har en morfar som har kreft i magen og har ikke lenge igjen. 🙁
      Ta vare på alle de gode minnene du hadde med tanten din og gjem dem i det gode hjertet ditt <3
      Dette er så utrolig trist! Ingen fortjener å ha kreft!

    41. Kondolerer! <3 Det er forferdelig når noen du er glad i forsvinner. Men vi alle kommer til å oppleve det, men det svir. Du er sterk og skal fortsett uten henne fordi hun har det fint nå oppe i himmelen <3 Kreft er noe dritt!!! Å du fortjener bedre, men sånn ble det.. 🙁

    42. Kondolerer så mye Mathilde. Har vært der selv og vet hvordan det er.. Jeg kjenner deg ikke, men jeg er sikker på at tanten din følger med deg fortsatt og er ekstremt stolt av deg. Jeg har fulgt bloggen din helt fra starten og jeg er også ekstremt stolt av deg. Du er en utrolig inspirasjon og et sykt bra forbilde. Kondolerer igjen, tankene mine går til deg og familie ♥

    43. Hei Mathilde, det er veldig synn når man mister ein man er glad i, ein du har vokst opp med, ein man har kjend helt siden man var liten. Du tenker aldri over det, men plutselig er di borte. Jeg mistet nettopp farmoren min. Hun døde for en uke side. Hun har støttet meg i tykt og tynt og jeg kunne fortelle hva som helst til henne. Hun var som ein ekstra mor for meg. Men nå er hun borte. Så jeg vett hvordan du har det, det er veldig trist når man mister noen, men bare husk på ein ting. Denne personen vil alltid vere med deg i hjerte ditt. Så når du har det litt trist så må du bare tenke på positive ting, det vil hjelpe, det hjalp ihvertfall meg igjennom det mest vanskelige.😉

    44. Kondolerer! Er så utrolig trist når man mister noen som står en nær og er glad i! Har vært og er der selv, heldigvis sitter man igjen med masse gode minner som aldri vil bli borte! Tanten din var nok utrolig glad i deg og stolt av deg:) Håper du fort vil føle deg bedre, men husk også på at det er helt greit å være lei seg og å sørge! 🙂

    45. Kondolerer! <3 onkelen min og katten min døde av kreft, kreft er en forferdelig sykdom! Verden er så sykt urettferdig, man vet aldri hva som blir å skje.. Håper du og sin familie har set bra! Stå på <3

    46. Kondolere ,søskenbarnet mitt på 18 år døde også i går i en bilulykke,han lå i koma i noen dager før han ble sendt til Ullevål sykehus.legene sa at han skulle klare det,men de ville ikke gi noen falske forhåpninger,han døde stille på operasjons bordet.
      Alle tanker går til deg og familien.

    47. Uff, så trist. Jeg kjenner jeg blir lei meg. Jeg kjenner ikke tanten din, men du skriver så fint at det vekker følelser i oss alle. Jeg har allerede mistet besteforeldrene mine. Håper det blir lenge til noen flere dør.

    48. åååh.. du er den bloggeren jeg liker best bland alle blogger jeg leser. Og jeg leser MANGE. Godt å se at du skriver seriøse inlegg også! Kondolerer masse til deg og familien din

    49. Kondolerer på det sterkeste! Kjenner selv at jeg hater kreft. Bestefar gikk bort av det i fjor, men det viste ingen før etterpå, så den er bitter. I tillegg har jeg mistet en onkel som var svært ung! Det er helt forferdelig!
      Håper det går bra med deg og familien!

    50. Eg veit det eg skrive sikkert ikkje kjem te å bety noko eller endra på noko av det du føle, men eg vil berre sei at eg er så utrulig lei meg! Berre husk, det blir bedre

    51. Komdolerer :'( <3'ta den tiden du trenger! Ta en bloggpause om du vill. Stakkar deg og de som kjente henne <3 stay strong Mathilde :)<3

    52. Blir trist av å lese dette.. kondolerer! må si meg enig, jeg hater kreft! moren min hadde kreft to ganger, og den siste gangen overlevde hun ikke.. jeg savner hun og tenker på hun hver eneste dag.. selvom det er 7 år siden! kunne gjort hva som helst for å få mammaen min tilbake, så sett pris på alt du har i livet 🙂

    53. Åå:-( kondolerer så mye..
      Jeg vet hvordan du har det, har opplevd det samme, bare med min kjære bestemor. Hun døde for snart 2 år siden, men det føles ut som om det var igår. Hun fikk kreft i eggstokkene, som spredte seg videre.. Helt utrolig rart, ekkelt og trist å tenke på at man aldri får se noen av sine nærmeste igjen. Men som du sier, det er sånn livet er. Alle skal dø, uansett..
      Men, det er lurt og tenke på alle de fine minnene som dere har , istede for minnene som man kanskje kunne fått i framtiden! Det hjelper veldig mye:)
      <3<3 du er sterk!

    54. Mathilde❤ æ veit kordan du har det no, men æ veit også korr stærk du e!<3 Du e en fantastisk person som alltid tar i et tak! Æ ønske dæ te all tid god bedring med alt som har skjedd!<3 kondolere så my😘

    55. Jeg vet godt hvordan du har det nå, og det er ikke noe som skal skje en så ung person. Jeg opplevde nesten det samme for 4 uker siden, med en av de beste vennene mine. Men hun døde av en hjerneblødning, og ikke kreft. Vi fikk gjort så mye sammen, spesielt det siste året. Det var akkurat som at noen visste at det skulle skje noe. Men hun rakk bare å bli 13, før en blodåre ved hjernen eksploderte og hun havnet i koma.
      Men bare bruk tiden, det hjelper! Tenk på alle de gode minnene og alt det fine dere fikk gjort sammen, det har iallefall hjulpet meg utrolig mye de siste ukene. Jeg vil også si at du virker som en utrolig sterk person, som kommer til å greie dette her fint! 🙂

    56. Vet hvordan du har det! Har selv mistet folk jeg er glad i. Husk og fokuser på alle de gode minnene du hadde med tanten din! Livet går sin gang, og tiden leger alle sår.
      <3 du er sterk <3
      stå på verdens beste Mathilde, vi er veldig glad i deg!

    57. Uffda, ikke godt å høre. Jeg har selv ikke blitt satt i situasjonen du nå står i, men jeg vet at der tøft. Prøv å se tilbake på deres beste minner og benytt dine venner som et eksra smil på munnen.
      Jeg vet du kommer deg gjennom dette, du er så sterk.

    58. Først og fremt må jeg si du er sterk som deler dette med andre! Jeg tipper tanten din var en helt unik person! Jeg skjønner hvordan du har det, jeg har selv 3 stykker i familien som har det – onkel, tante & bestefar. Jeg ser ofte tanten min gråte og hun vil ikke se seg selv i speilet, i tilfelle hun ser noe galt på kroppen. Jeg sender varme tanker til deg og din familie♥ STAY STRONG♥ RIP♥

    59. ånei, kondolerer så masse! var utrolig trist og høre.. noen ganger kan livet være så utrolig urettferdig! stå på, du virker som en sterk person <3
      varmeste tanker går til deg og familien din.

    60. Kondolerer veldig. Vet hvordan du har det, sånn skjedde det med bestefaren min, hadde et nært forhold med han, men han døde for noen år siden nå. Savner han fortsatt.

    61. Kondolerer masse!<3 tenker på deg,selvom jeg ikke kjenner deg. Jeg skjønner hvis du ikke orker å blogge de neste dagene

    62. Styrkekramar till dig Mathilde! Jag vet hur du känner, min faster dog i cancer våren 2012. Hon kämpade i 12 år men tillslut orkade hon inte mer. Ta den tid du behöver, din familj och vänner finns vid din sida! Tänk så här: hon har det bra där hon nu är, hon slipper lida och väntar på dig!

    63. Kondolerer <3 Blei skikkelig lei meg, og holdt på å begynne å grine selv om jeg ikke kjenner/kjente deg/tanta di.

    64. Kondolerer! Jeg mistet tanten min av kreft i 2010, og hun var også en av de tanten alle ønsker seg! Kirken hvor jeg bor hvor hun skulle begraves har aldri vært så full av folk før, og hun var den beste personen i livet mitt. Jeg skjønte ikke hvordan jeg kunne leve uten andre, men det viste seg å være rett det tante sa: Med årene kommer tårene til å bli byttet ut med et smil når du tenkter på med. <3

    65. det va veldig trist å høre. kan ikkje engang fårestilt meg om det hadde skjedd i slekta mi. kondolerer for både deg og resten av dei pårøreende! ingen fortjener, uansett kven, at dei dør i så ung alder, det er skikkelig trist!:(

    66. Det var leit! Jeg ønsker deg god bedring med det som har skjedd! Og ta den tiden du trenger!<3 Vi leser bloggen din fordi du skriver om hverdagen din! Og vi blogglesere er takknemelig som får vite sånne private ting! LOVE YOU! Hilsen Meg:)XXX

    67. Hei du♥ Jeg vet det kanskje er forferdelig å tenke på nå, men det går bra♥ Stjerner kan ikke skinne uten at det er mørkt..♥
      Kondolerer♥

    68. Kondolerer, bestefar døde i august av kreft, morgenen etter vi kjørte hjem (etter vi hadde vært på sykehuset – han bodde i en annen by enn meg) døde han, altså vi kjørte på kvelden hjem, kanskje i 10 tiden, akkurat når vi kom hjem ringte de fra sykehuset og sa det var veldig ille, så pappa kjørte tilbake og ble oppe hele natten med de to tantene mine og bestemor.. Dette var dagen før jeg begynte på skolen, men broren min begynte morgenen han døde på skolen, så mamma sa ingenting og slet med å holde seg vekk fra gråten, slik at ikke broren min ikke kunne dra på skolen. Jeg fikk vite det når bror dro på skolen, og jeg måtte dra hjem tidligere fra skolen siden jeg var så lei meg. Vi må ta vare på alle våre kjære.

    69. Skjønner hvordan du har det, mistet bestefaren min og grandtanten min pga. kreft :'( Kunne ønske kreft ikke fantes..
      Kondolerer<3

    70. Følelsen på at han er borte, det er så rart, føler vi nettopp satt på hytta og spilte kort.. Og da jeg så han på sykehuset så dårlig som han var… Vet ikke hvordan følelser jeg fikk da, men i nærheten av trist og hvorfor-skjer-dette-meg følelse.

    71. Kondolerer så mye! Utrolig trist å lese… Så forferdelig når sånt skjer, finnes ikke noe mer urettferdig enn når unge, snille mennesker som egentlig fortjener å leve et langt og godt liv dør. Det burde rett og slett ikke vært sånn. Men tanten din slipper hvertfall smerte nå, og en dag kommer dere til å møtes igjen 🙂 det blir bedre. Sender de varmeste tanker til deg og familien din! ❤

    72. kondolerer! Er så utrolig kjipt når slike ting skjer, men det er livets gang og man har ikke kontroll på slike ting. Vær sterk<3

    73. Så utrolig trist å lese dette innlegget. Vil bare si at jeg sender mange gode tanker over til deg og din familie! Utrolig trist at slikt skjer så mange mennesker over hele verden og at din tante skulle få det.. 🙁
      Kondolerer så mye! <3

    74. Kondolerer så masse Mathilde, fellet noen tårer da jeg leste dette, det er så urettferdig.
      Hadde selv en tante som plutselig ble innlagt på sykehus fordi hun hadde vondt i hodet. Trodde det bare skulle vare bittelitt så jeg tenkte ikke noe på det. Noen dager senere fikk jeg vite at tanten min døde av dette, og jeg var i sjokk fordi jeg trodde ikke det var noe alvorlig og jeg var ikke forbredt.
      Du vil bli bedre snart med så gode venninner og familie du har!

    75. Hei Mathilde. Jeg synes det er forferdelig det dom har hendt, men slik er det. Men vi skal alle dø. Livet er forferdelig, men det er derfor du har de posetive tingene<3 Se fremover og tenk posetivt. Tenk hvor vondt hun kanskje hadde hatt det nå, hvis hun hadde levd? Kanskje hun faktisk har det bedre der hun er nå<3 Jeg har mistet hunden min en gang. Det høres kanskje veldig dumt ut at jeg bruker det med eksempel, men det var helt forferdelig det også :´( Den hadde vært der siden jeg var nyfødt. Jeg håper virkelig at du kommer over det<3 🙂 Finn noen venner og snakk ut med dem. Familien er også god å snakke med. Jeg kondolerer virkelig Mathilde, lykke til videre<3

    76. kondolerer utrolig mye, mathilde! teksten du skrev var utrolig rørende og jeg fikk tårer i øynene av å lese den! jeg er helt sikker på at tanta var utrolig takknemlig for å ha deg som tanteunge, du er fantastisk!! stå på videre og stay strong <3

    77. Så trist å høre, Mathilde! Kondolerer så mye til familien og bekjente<3 Jeg har så lyst å komme å gi deg en stoor klem, dette kommer til å gå så bra:-)

    78. Mathilde, kondolerer!! Nå sitter jeg egentlig med tårer i øyne. Har aldri opplevd at noen har blitt “revet vekk fra meg” på grunn av kreft. Men kreft er noe jeg setter så høyt på den listen jeg redd for. Mormoren, Farmoren og halv morfaren min har hatt kreft. Jeg vet at jeg ikke har det etter som jeg har tatt veldig mange blodprøver opp gjennom årene.
      Det hender til og med jeg har hatt mareritt om kreft, æsj, herregud. Jeg får en helt rar følelse av og sitte og skrive om det. Jeg hater det.
      Jeg håper du skjønner at vi blogg lesere skjønner om du ikke er så aktiv på bloggen akkurat nå, ta den tiden du trenger! Å alltid en super trist, men utrolig søt film er “My sisters keeper” Begynner og gråte hver eneste gang, men den får meg til og innse at noen faktisk vil død, og kanskje vil få det bedre der oppe. Å det er jo alltid en grunn til alt, er det ikke? Hun har det sikkert mye bedre der hun er nå. Du ser kanskje ikke hun, men hun kan se deg, og jeg er sikker på at hun passer på deg!
      Som sagt, kondolerer så utrolig mye!<'3 Var kanskje litt rart og lese den kommentaren her siden jeg bare er tretten år, men det er sånn jeg tenker. Jeg håper noen av ordene var litt støttende.

    79. mine varmeste tanker går til deg og familien din!! ord blir fattige, men jeg vet hvordan det er å miste noen du står veldig nært, mistet storesøsteren min på 17 for bare to uker siden av kreft, og det er så utrolig vanskelig og urettferdig! tiden etterpå er tung, men du kan tenke på at ingen dag blir så vanskelig som dagen i dag. altså, det blir litt lettere for hver dag som går, selv om det vil være litt vondt for alltid! jeg tenker masse på deg! klem (og husk; 100 år på jorden er som en dag i himmelen! så dere ses før du vet ordet av det)

    80. Jeg kjenner meg godt igjen da jeg var 2år døde farfaren min og jeg husker ikke mye av han men han betydde alikavel utrolig mye for meg.
      Ta den tiden du trenger med bloggingen

    81. Kondolerer… Vet hvordan det er 🙁 Mistet bestevennen min Emma på 15 år, den 6 mars 2011, hun hadde svulst i hode og ble erklært frisk etter 16 måneder, så kom svulsten dessverre tilbake og himmelen fikk en ny engel.
      På bloggen hennes kan du lese mer hvis du vil det: Powellhjerte.blogg.no

    82. Kondolerer 🙁 du er sterk, og en person utrolig mange ser opp til! Nydelige du, din tante er så stolt av deg!

    83. Kondolerer på det sterkeste ♥
      Jeg mistet nylig farmoren min,og går gjennom en samme fase som deg. Du tenker at de alltid kommer til å være der,men plutselig en dag er de borte. Jeg fikk en tung beskjed en søndag morgen om at farmor hadde sovnet,for alltid. Det skjedde så plutselig,så brått og jeg rakk aldri å si hade til henne.
      Det går ikke en dag hvor jeg tenker på henne,alle de fine minnene vil alltid være der. Jeg klarer enda ikke å forstå at det er en god stund til jeg får snakket med henne,gitt henne en klem og fortalt henne hvor glad jeg er i henne,men det skal jeg få gjort en dag !
      Tenk på alle de flotte minnene dere har hatt sammen,se på bilder sånn at du husker henne som den flotte dama hun var ! Så håper jeg at det går bedre med deg og familien din ♥ ” You can’t get a rainbow without a little rain”

    84. håper det går fint med deg mathilde! føler veldig med deg. du må bare holde deg sterk. det klarer du! kondolerer masse<3

    85. Kondolerer så mye til deg, fineste mathilde <3
      bestevenninna mi døde i et selvmord for snart to år siden. Livet er så urettferdig! Av og til skulle jeg ønske at de som ville dø kunne gidd bort livet sitt til noen som faktisk vil leve, men ikke får...

    86. Tenker på deg og alle dine!!!
      Så forferdelig trist å høre. Det gjør det jo ikke bedre av at hun var så ung som hun sikkert var:( Tenker på dere alle! <3

    87. æ lova dæ, æ skreik gjennom heile innlegget! så trist og så urettferdig! veit du har det vanselig og tøft, men du ska vet at det hjelp veldig å snakk ut om tankan du har i hode ditt. la andre vet kordan du har det og kordan du føl dæ, de vil forstå. veit det e mange som e redd for å snakk om følelsan sine, mange som e redd for å framstå som svak. men alle e svak og sårbar i starten, i starten av sorgen! det verste men å elsk noen e å mist dem og det e det du går igjennom nu og det e en ubeskrivelig forferdelig følelse. hjerte mitt bi tungt når æ tenk på død og sorg, for æ vil ikke at noen ska ha det så vondt, æ vil ikke at noen ska føl sorg. men æ har ikke og ingen andre har en kur for smarten, ingen kan kurer det.. tiden leger alle sår, e det ikke det de si?
      kondolerer så masse, mathilde..
      alle varmeste og kjæreste tanka til dæ og familien din, vi føl for dæ.

    88. Kondolerer på det sterkeste kjære deg! ♡ vet akkurat hvordan du har det, har selv opplevd dødsfall i familien nylig, og senest i forrige uke fikk jeg vite at min kjære morfar har kreft 🙁 så utrolig urettferdig! Ber for at tanten din får det bra nå og at morfaren min blir bra ♡ alle mine tanker går til deg Mathilde, verdens beste blogger! ♡

    89. Huff! Trist å høre, kondolerer for deg <33 vet hvordan det er og miste noen i samme situasjon...
      Mange I familien min som har dødd av kreft....
      Skulle ønske kreft bare kunne fått kreft å dødd!!!

    90. Kondolerer, så trist!:( vet hvordan du har det.. Sommeren 2010 døde onkelen min av kreft, 6måneder senere døde også mormor av kreft. Er så grusomt:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg