bursdagsbaaarn

Hei og god kveld! I dag har vært en stressfull dag om jeg skal si det mildt. Var på trening + spillermøte fra klokka ti til ett, deretter dro jeg og Johanna til byen for å kjøpe noe vi kunne ha på oss på kveldens bursdagsfeiring. Shoppingen min gikk rett i dass, og jeg kom hjem nesten tomhendt. Kjøpte en topp til 50 kr bare. Så kom jeg hjem og begynte å grine fordi jeg ikke hadde noe å ha på meg hahah. Kom gråtende inn døra til Johanna og fikk meg en søt, liten kjole.

Var en kjempe koselig kveld hjem til bursdagsbarnet Trine, som egentlig ikke har bursdag før i juli daa, men vi feiret det nå. Jeg fikk desverre vondt i hodet, sannsynlighvis fordi jeg kun har spist kake i dag haha, så jeg dro hjem etter en stund. Her er noen bilder fra kvelden♥

Fine Lene

Anna og bursdagsbarnet!

Thea og Anna (og litt Martine til venstre)

♥ Hva har dere gjort i dag?

10 kommentarer
    1. kan du pliiis spørre trine hvor hun har kjøpt de røde plast koppene? hadde satt stooor pris på svar :))

    2. Så litt på videobloggene dine og bare “Gud, hun må være en god blogger!” Så stakk innom en tur og leste førrste innlegget, ble ganske forrt intresert i og lese litt mer så no har eg lest i over en halv time gjennom innlegg som du har, haha! Du er serrjøst en dritbra blogger! Fortjener førsteplass på topplisten pluss at du er helt nydelig! Elsker stilen din og ikke minnst det lange perfekte håret? I’m jealous❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg