ALDRI VÆRT SÅ GLAD

HEEEI JEG ER SÅ GLAD NÅ! Åååh enn at det jeg har gruet meg til i 10 år er helt over! Jeg var så nervøs i morrest, jeg trodde jeg skulle besvime, kaste opp eller i værste fall dø. Det er noe av det værste jeg har vært med på, seriøst. Men når jeg kom inn gikk det egentlig ganske greit, ble bare litt grilla når de begynte å stille spørsmål, men når jeg var ferdig klarte jeg ikke å bry meg om en dritt. Det eneste jeg tenkte var JEG ER FERDIG JEG ER FRIII. Jeg fikk karakter 4, og jeg hadde vell egentlig forventet 5 av meg selv, men jeg gjorde så godt som jeg kunne og hvis det ikke var godt nok SÅ KUNNE JEG IKKE BRYDD MEG MINDRE, FOR JEG ER FRII. Hahaha sorry caps look, men det er akkurat sånn jeg føler det. Åh føler jeg har kommet i mål etter å ha løpt jorda rundt, jeg smiiiiler.



Sender masse lykke til dere som skal opp i morgen! Skal tenke på dere (ved mindre jeg sover ;pPPPpPp) hahahahah okei sorry for den, jeg bare måtte.

32 kommentarer
    1. 4 er utrolig bra da! 🙂 Jeg skal opp i morgen, samf muntlig.. Temaet er levekår, og oppgaven var ikke akkuratt utfyllende eller noe, stod bare to korte setninger. Men jeg kan faktisk det jeg skal si utenat, og det er det viktigste! Gruer meg sinnsykt til å bli spurt om spørsmålene…

    2. Gratulerer med å være ferdig, beste følelsen! 🙂 Jeg synes du skal være fornøyd med en 4, det er absolutt ikke et dårlig resultat, selv om du kanskje hadde ønsket hakket bedre 🙂

    3. Så utrolig deilig! Jeg skal opp til neste år jeg.. så deilig og være feridg!! FLink du har vært, 4 er vedlig bra 🙂 Nyyyt firheten

    4. Vi slipper muntlig eksamen vi, fordi det var en gutt i klassen som druknet på klasseturen vår for to dager siden! Men, jeg er ikke akuratt glad.. for en uke siden tenkte jeg “Kan ikke bare HVA SOM HELST skje for a vi skal slippe muntlig!!!!” Men, det var ikke dette jeg hadde tenkt meg :'( Mange sterke scener også, vi SÅ at han døde! Han lå under vann i 50 minutter før redningsfolkene kom, og vi prøvde alt for å få han opp, men det var så mørkt i vanet så vi ikke kunne se han! Og når han endelig ble funnet av brannvesnet var det ikke stort håp igjen. Så istedenfor muntlig, så drar vi en tur på tusenfryd for å få noe annet å tenke på

    5. 4 er en helt ok karakter, og helt ærlig så teller jo ikke karakterene fra US på noe som helst uansett. Eneste hvis du skal gå danselinja, musikk eller prøver å komme inn på noe som ikke er nærskole… 😉

    6. Åå æ digge bloggen din såå masse! Dun har kjempespennende innleggg å dem e utolig arti å læst :)) meen det som e best e jo alle videoan <33 æ digge dæm, men også dæ! 😉 du har utrolig fint hår, øyenbryn, lepper, ååh du e perfekt! Du fortjene topplista fordi æ syns du blogge best! Du hsr mange fine innlegg å du fortjene flere lesera! :))

    7. vi ble ferdig med alt på onsdag! HAR SOMMERFERIE ÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D IKKE MER SKOLE I DET HELETATT

    8. Jeg har 6 i naturfag som standspunkt karakter.. så jeg håpte på å komme opp i naturfag…. jeg ble trekt opp idag .. kom opp i RLE kunne ikke blitt bedre (nesten)… Åhh og det som er så herlig er at det er helg nå og vi får veiledning på mandag, så jeg skal ha eksamen på tirsdag… Så jeg får 4 dager på å forbrede meg 🙂 Tenk på den du 🙂

    9. Årh, jeg må vente ett helt år til! 😛 Men då har jeg god tid til å øve hvertfall (men går jo ikke det, når jeg ikke vet hva jeg kommer opp i 😛 ). gratulerer til deg hvertfall! hvilken linje satser du på til neste år ?

    10. åå, heeeldig :((( har muntlig neste uke, på onsdag.. blir trekt opp på mandag. alt annet en fransk så er jeg fornøyd..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg