cosytime på solsiden

Hei herlige dere! Jeg sto opp klokka sju i dag og jogget, jeeess så sporty altså. Da jeg kom på skolen satt alle der, bortsett fra de som hadde eksamen oog de som hadde fått med seg at vi startet klokka ti. Så vi jentene dro på butikken og kjøpte is og satte oss ute på verandaen min og solet oss til vi ble solbrente. På skolen hadde vi ikke en dritt å gjøre så vi endte opp med slåball og film haha, sykt lærerik dag! Vi sluttet klokka 1 og da dro vi til solsiden og spiste på Graffi.

Kjøpte noe småtteri som jeg kan vise dere i morgen. Var på 3t med Anna og Johanna for litt siden og nå sitter vi å slapper av hjemme hos meg. Vi har noe som kalles ‘Stabbursløpet’ i morgen, vi går jo på Stabbursmoen Skole og det er et sånt årlig løp på ca 4.6km. Og det er konkurranse og jeg kommer til å tape, dette blir GØY. Derfor spiser jeg is nå.

meg og thea
Hvis noen skulle lure så bestilte jeg kyllingfilèt og sjokolademilkshake. MILKSHAKEN ER SYK
martine og kat

Hva har dere gjort i det fine været? Eller regnet for den del……

10 kommentarer

Siste innlegg