trening, trening og atter trening

Hei og good kveld (eller morgen) kommer ann på når dere ser dette hehe. Jeg sa jo at jeg skulle lage middag i dag, og da ble det noe så fantastisk avansert som pølse med brød. Men det passet egentlig perfekt. Satt ute i sola og spiste alt for mange pølser i forhold til at vi hadde trening to timer senere. Treninga var som vanlig steinhard, men jeg liker det faktisk, føler jeg har blitt mye bedre trent etter den nye treneren! Det var jo forresten håndballtrening, men vi hadde ikke hall så vi trente styrke og hurtighet ute.

Er såå herlig å sitte ute i kveldssola om kveldene. Nå er klokka kvart over elleve og HÆ oi jeg må legge meg hahaha.. Ja det jeg skulle si var at det er så herlig at det fortsatt er sol selv om klokka er over elleve liksom!


Mange har spurt om hvorfor jeg har så mange håndballsko osv og det er fordi jeg liker å variere, og det er også veldig bra for føttene å variere mellom flere typer joggesko. Så jeg bruker de hvite til håndballsko, de lilla til treningssentersko og de gule og grønne til løpesko, sånn ute å jogger liksom. Alle er forresten fra Asics.

21 kommentarer

Siste innlegg