rørende youtube-videoer

Jeg tenkte jeg skulle vise dere noen av mine favoritt youtube videoer. Mange av disse videoene er så rørende og det er det som er så fint med dem. Det er så typisk meg å søke opp en bestemt video eller sang på youtube, også popper det opp flere og flere videoer når den videoen jeg skulle se er ferdig og daa blir jeg sittende til jeg har så tørre øyne at jeg ikke klarer å se mer og dermed sovner jeg. Men haha nå mister jeg fokus her. Enjooy.

Åh dette er en av de søteste videoene jeg vet av. Jeg skjønte ikke hva som skjedde før den var halvveis og da begynte jeg å gråte av glede haha!

Her er auditionen til en dansegruppe på Americas Got Talent og jeg har aldri blitt så rørt av en dans før. Her tok jeg meg også i å brase ut i tårer, men denne gangen tror jeg ikke det var gledestårer, den er jo såå trist!
For å lette litt på stemninga for dere som har sett de to over her nå, haha kanskje dere sitter å gråter sånn som meg. Her er en video av Panda, det er altså navnet på den store, søte damen haha. For en herlig personlighet hun har.

Oog tilbake til gråtevideo. Denne er også helt utrolig rørende.

Verdens søteste gutt, herlighet! Denne er kanskje ikke så rørende da men haha.

Sikkert mange som allerede har sett denne, men jaja. Jeg er egentlig ikke noe særlig justin bieber fan, men jeg blir bare så glad av at hun jenta blir så glad haha.

Hva synes dere? Noen som hadde sett dem frafør av?
20 kommentarer

Siste innlegg