the weekend

Hei folkens! Føler det er lenge siden sist, er vell egentlig bare en dag haha. På lørdagen dro jeg fra marinen i byen og rett til hytta på innerøya med tog. Var en lang og kjedelig togtur og det var bare så vidt jeg kom med, for jeg kunne ikke bruke kortet mitt av en eller annen grunn også hadde jeg ikke med nok kontanter, men med min sjarm så fikk jeg være med likevell HEEH xD Jeg har noen bilder fra helga da.

Har ikke blogget 17.mai-bildene, men det er så lenge siden nå at de er ikke så spennende lenger haha. Her er et fint bilde av søstersen da.
På lørdagen var vi jo som sagt på marinen, vi var en heel jentegjeng og det var så koselig! Herlighet så varmt det var, holdt på å smelte der vi satt å grillet i solsteiken. Vi måtte flytte oss i skyggen etterhvert.

Såå kom jeg endelig frem til hytta i 9-tiden på kvelden. dagen etter var det seriøst syden der! Lå å solet meg og badet hele dagen, deeeeet er livet det.


♥♥

Flere som har hatt en fin helg?

 

62 kommentarer

Siste innlegg