nytt fra Coverbrands

Hei jenter! Jeg sier jenter fordi dette innlegget er ganske jentete og de få guttene som leser bloggen min har sikkert krysset meg ut allerede, og nå har sikkert mange av jentene også gjort det fordi jeg prater bare bullshit…. Haha hva er det jeg holder på meed. ANYWAYS så skulle jeg bare skrive om de nye produktene mine fra Coverbrands. Dere husker kanskje at jeg fortalte at jeg hadde bestilt meg disse produktene, eller hva? Og jeg må bare si det, at disse produktene ikke er sponset.

Men ja elsker solpudderet fra Bahama Mama. Det gir en matt og litt grålig brunfarge, noe jeg synes er myye bedre enn sånn oransjgyllen farge for da kan det ofte se for my ut. Og det andre pudderet liker jeg også. Det er for å legge over fondationen for å få den til å se bedre ut og sitte lenger. Og kosten er jo bare helt herlig!

Link til bahama mama HER, det andre pudderet HER og kosten HER

Noen andre som har prøvd noe av det?

19 kommentarer

Siste innlegg