flinke skolepiker

Heihåå! Har et par prøver i morgen så det er grunnen til mitt lille fravær, back on track tomorrow! Når jeg kom hjem fra skolen i dag hadde pappa hentet en pakke på postkontoret til meg fra Footway. Jeg vant nemlig et gavekort derfra på bloggen til Kristine Ullebø for veeldig lenge siden, og jeg har ikke fått ræva i gir og bestilt meg før nå haha. Uansett så er jeg så idiot at jeg bestilte helt feil størrelse…. Jeg bestilte 41 og det er hvertfall to størrelser for mye haha, jeg vet jo at jeg bruker 39?!?! Jaja jeg returnerer dem i morgen.


Kom nettopp hjem fra min puggevenn Johanna, vi har øvd hele kvelden på engelsk og RLE- prøve, er så sliten nå. Skal ta meg en herlig dusj før jeg faller i søvn. Goodnight sweeties♥

Hva har dere gjort i dag?

9 kommentarer

Siste innlegg