mat by matholck

Hei fiine dere! Begynte litt senere på skolen i dag, så jeg tok meg tiden til å sminke meg og se to episoder SLK (for dere som skjønner). Skoledagen var egentlig ganske dritt helt til jeg fikk tilbake norsktentamen. Tør dere gjette hva jeg fikk?…… Jeg fikk 6! Tjoho jeg er superfornøyd med det hvertfall, kunne jo strengt tatt ikke blitt bedre. Så da ble dagen betydelig bedre!

Etter skolen slappet jeg av litt før Johanna kom for å pugge til sam.fag prøve. Åh jeg kjenner det begynner å bli litt for mye skole nå, gjør jo ikke annet enn å pugge hele tiden.. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til sommerferien! Og det er jo faktisk ikke så alt for lenge til heller.

Etter skolen bestemte jeg meg for å eksperimentere litt på kjøkkenet. Jeg synes havrepannekaker er litt oppskrytt så jeg tenkte å prøve å lage en litt bedre versjon, men fortsatt sunne selvfølgelig. Så her er havrepancakes by matholck ♥

♥ ca 1/2 dl (50 g) fint havregryn (jeg brukte kanskje litt mer enn det)

♥ 2 egg

♥ 1 ss kesam og litt melk

♥ 1 ts bakepulver, litt kardemomme og litt kanel

Anbefaler dere å prøve pannekakene, de var dritgode! Ha en fin kveld videre ♥

18 kommentarer

Siste innlegg