Clinique Anti-blemish Solutions

Hei! Det er kjempelenge siden jeg har hatt en produktanbefaling og det er jo egentlig litt dumt, for jeg synes hvertfall at det er litt interessant når folk blogger om produkter de synes er bra og vil anbefale! Så jeg er sikker på at noen av dere også synes det. Jeg vet at mange av dere ikke liker når jeg og andre bloggere for den del, blogger om produkter vi har fått sponset fordi dere tror at meningene bare er bullshit, og det skjønner jeg jo veldig godt. Så selv om jeg aldri har løyet til dere om mine egne meninger så skal jeg anbefale noen produkter i dag, som ikke er sponset, men som jeg helt ærlig er veldig fornøyd med. Så hva sier dere til det? 🙂

Produktene jeg skal anbefale til dere er fra Clinique, et merke som jeg virkelig eelsker. Alt er så rent og naturlig med det synes jeg. Jeg er en trofast kunde av clinique-produkter og holder meg til deres renser og kremer hvertfall. Jeg har ikke tenkt å skrive om alle produktene, men om de jeg er aller mest fornøyd med. Nemlig serien “Anti-blemish Solutions”. Hele ‘hovedserien’ består av en ansiktsskum, en ansiktsrens, en kvise-uttørker og en krem.

Det som er så bra med disse produktene er at de er så sterke at de gir utslag etter bare et par ganger, også svir det helt syykt de første gangene haha, men det synes jeg bare er skikkelig bra for da føler jeg at det hjelper. Hvis man har en ny, rød kvise og tar på kvise-uttørkeren på kvelden før man legger seg så er den så godt som helt inntørket neste morgen. Min faste kveldsrutine er:

♥ skylde ansiktet med kaldt vann

♥ påføre ansiktsskummet i hele ansiktet

♥ skyll av med en våt klut

♥ påføre ansiktsrensen med en bommulpad

♥ smøre inn ansiktet med fuktighetskremen

♥ påføre kvise-uttørkeren der det trengs

trykk på linken for å komme til nettsiden Blush.no, der du kan bestille reisepakken med Anti-blemish Solutions (den er litt mindre, men mer praktisk) LINK. Jeg har både den orginale og reiseutgaven, de er helt like, bare størrelsen er forskjellig.
Link til kviseuttørkeren HER
Jeg kan sikkert kjøre en anbefaling på de andre clinique-produktene mine en annen gang, hvis noen skulle ønske det! Jeg håper dere likte produktanmeldelsen, si fra hvis dere ønsker flere av dem!

Hva synes dere?

13 kommentarer
    1. Hei! Bare sånn heads up så tester cliniqe på dyr:( det er virkelig skuffende for de har virkelig reddet huden min fra kviser! Elsker produktene, men hater at de tester på dyr 🙁

    2. Hei, Det er helt herlige produkter bruker de selv på morningen og på kvelden. De er litt dyre men de er vært hver eneste krone!

    3. Har noen av disse selv og er like glad i dem som deg! De er faste i både min morgen og kvelds rutine 🙂

    4. Dette er veldig, veldig sterke produkter. De ødela desverre huden min i den grad at jeg fikk åpne sår som blødde, og selv år etterpå sliter jeg med eksem. Kjenner mange som har hatt en lignende reaksjon, så dette er VIKTIG: har du sensitiv eller fuktfattig hud, styr unna! Huden trenger fukt for ikke å kompensere for fukttapet med talg (=mer kviser enn i utgangspunktet). Ting fungerer forskjellig fra person til person, men jeg skulle gjort alt for ikke å ha voldtatt huden min med denne serien.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg