tentamen nr 16 overstått


Heii og god fredag!! Endelig er min sekstende tentamen overstått og jeg har bare to igjen. Jeg hadde forresten tentamen i går, ikke i dag, men jeg rakk ikke blogge noe særlig i går fordi jeg pugget matte all day long. Men ja jeg kan ikke tro at jeg har hatt så mange tentamener og at jeg straks er ferdig. Jeg føler ikke at jeg er gammel nok til å ta eksamen da haha, jeg har liksom fryktet det i hele TI ÅR og nå skjer det snart. Off nei jeg gruer meg, EENN om jeg kommer opp i matte eller spansk?!?!??! Da kan jeg like gjerne legge opp alt og flykte :((

Haha uansett, norsktentamen gikk helt fint da. Alt jeg tenkte på var hvor mye jeg gledet meg til å komme hjem til Prison Break ;p Nå kjenner jeg at hele kroppen bare er dødssliten av skole og at det blir godt med helg. Meeen tingen er at det blir ikke akkurat noe kosehelg, som jeg er vant til. Vi skal som sagt på Levanger å spille sluttspill. Jeg sa feil her om dagen, det er ikke cup vi skal på, men sluttspill for de som kom videre fra serien osvosv. Vi drar snart, for å spille den første kampen, wish us luck


(bildene under er ikke fra i dag) Genseren er fra Carlings

God helg! Vi blogges babes♥

27 kommentarer

Siste innlegg