vinn justin bieber billetter!

Hei! Da har jeg fått gleden av å dele ut seks biletter (ståplasser) til Justin Bieber konserten 18. April på Telenor Arena, i sammarbeid med Karma.no. Men dette er en litt annerledes konkurranse, det er liksom ikke vinnerne som vinner, men de har muligheten til å gi dem videre til noen som virkelig fortjener det! Hvis dere kjenner noen som:

♥ Gir uten å forvente noe tilbake

♥ En god kompis/venninne

♥ En som kanskje har vært en helt for noen

♥ En som kanskje føler seg utenfor

♥ Eller kanskje en som bare ikke fikk tak i billett

For å nominere sin kandidat så drar dere inn på DENNE siden og melder på den du synes fortjener det. Og det som er litt morsomt med denne konkurransen er at Karma ønsker at overrekkelsen helst skal dokumenteres, slik at du som gir bort denne herlige gaven skal filme når du overrasker vennen din! Så det kan jo bli ganske morsomt!

Gjerne legg igjen en kommentar om hvorfor akkurat du eller den personen du vil gi den til, fortjener det! Vinnerne trekkes veldig snart så det gjelder å være raske! LYKKE TIL ALLESAMMEN.

Del gjerne innlegget videre 🙂

16 kommentarer
    1. Jeg har en bestevenn som har prøvd alt mulig ,men har ikke fått noe bilett til konserten.både jeg å hun har prøvd helt siden vi hørte at justin skulle ha enda en konsert i Oslo. Det er så trist at vi ikke kan dra på konsert. Jeg blir lei av at folk erter andre fordi de ikke har bilett til konserten selv om man er en større belieber enn andre. Det er bedre at en av oss kan dra isteden for ingen.viss du kunne gi bort to billetter til oss eller en hadde det vært det mest fantastiske i verden.Hilsen to STORE BELIEBERS!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    2. Bestevennina mi fikk ikke tak i billett, og jeg har så lyst til å overaske henne med en billett til henne!

    3. Min bestevenn, Silje fortjener virkelig en billett! Hun er en av de mest fantastiske menneskene jeg har møtt i hele mitt liv. Hun har støttet meg gjennom mange vanskelige ting i livet som min bestefars død, dårlig selvtillit, mobbing og flere operasjoner! Hun er aldri egoistisk! Både jeg og hun er store fans av Justin =)

    4. Når man skriver den “søknaden” eller den på karma. no. Det vi skriver om den personen kommer ikke opp slik at alle kan se det? Det man skriver om hvorfor den personen fortjener det.

    5. Jeg vet ikke om dette går, men jeg vil gjerne ha gitt den til min lillebror på 4 år, siden han er så søt og snill, og står og synger “baby baby oh!” og når vi skal i bursdager sier han “kan du ordne meg som justin bieber på håret?”. Men jeg vet ikke om dette går siden han bare er 4 år + at vi bor liksom i Nord-Norge..:/ Men er jo låv og prøve!:)

    6. Heisann! For en herlig konkurranse, og takk for at de gir oss en sjangse til å oppleve vårt største idol live og få et minne for livet! Jeg syntes at kusinen min virkelig fortjener en billett! Jeg har heller ikke billet, så håper selvfølgelig at jeg vinner en på en annen konkurranse. Vi ELSKER Justin, og han betyr ALT for oss. Kusinen min har prøvd alt for å få tak i billett, men ho har enda ikke fått tak i.. og nå som konsertdagene nermer seg er det ikke så lett lenger å få tak i! Lurer virkelig på hvordan reaksjonen hennes blir hvis jeg gir henne en Justin Bieber billett som gave! Herrugud, det hadde vært fantastisk! Tenk å se gutten som betyr absolutt alt for deg bare noen meter forran seg! Ååå, den følelsen hadde vært herlig! Håper jeg kan være den heldige å få overranse kusinen min med en billett! Elsker bloggen din forresten!<3 xx
      [email protected]

    7. Jeg har en kusine som ble fan i 2008 da ca One Time kom ut, hun var ikke så opptatt av han da men hun hørte som oftest på One TIme siden den var ny. Det var en tid da musikkvideoen til O.T. kom ut, hun så på den og likte den kjempe godt, den var på replay. Årene gikk og hun ble enda mer fan, det ble 2010 der hun begynte å kjøpe litt blader og dill å begynte å bli med i forskjellige grupper på facebook, hun sa engang til meg at hun hadde lagd seg en twitter bruker og jeg sa å, hvorfor. Hun svarte fordi Justin har en twitter bruker da ville hun også ha. Hun begynte å twitre smått til han som “i love you, love your music” osv. Nå som det ble 2011 dro hun til London med meg, i hver og en buttikk vi gikk inn i sa hun “kanskje de har jb ting her”. Det ble irriterende iblant, men støtter henne siden hun er belieber og en trodig fan. Da vi dro inn til Claires endte hun opp med å nesten kjøpe hele butikken av justin bieber ting de hadde, pengene hennes gikk bort på 1, 2, 3 på jb ting. Jeg endte opp med å holde 4000 kr fra henne siden hun brukte alt på justin bieber. Da hun allerede hadde brukt over 5000 kroner på justin bieber ting sa hun “nei, jeg har ikke mer penger” så sa jeg “jo, jeg passet på de husker du?” Jeg ga henne pengene og hun lovte meg og ikke bruke mer av de på justin bieber. Men da hun ser someday kjøper hun selfølgelig hele utstyr pakken uasnett om hun lovte meg. Hun er en veldig hyggelig kusine som jeg elsker veldig høyt! Nå har hun over 109525923502 plakater hjemme, jeg klarer nesten ikke å telle de det er FOR mange. Men det er bra hun er fan av noen og støtter dem og har en inspirasjon og ser opp til dem(rolleperson). Da Justin kom til Oslo dro hun å overnattet på Gardermoen for å vente på han, hun endte opp neste dag i nyhetene osv.. De dro til hotellet han var på å ventet på at justin skulle komme ut, det tok sin tid men trossalt er det justin så det går bra, hun venter i evigheter hvis hun vil. Da han kom hun gikk hun helt amokk og ble helt crazy og skrek å hoppe rundt og gråt. Det var villt. Jeg ønsker virkelig at kusinen min får denne billetten, det er mye mer jeg vil fortelle men det blir sikkert over 100 sider, men skulle bare si at hun fortjener den virkelig mye og hun vet ikke at jeg skriver dette så det er på en måte en overraskelse til henne fra meg. Jeg bor i Stavanger og kommer til henne i oslo i desember da jeg kan gi billettene (hvis hun får de). Hun er justin STØRSTE fan og det ville betydd ALT for henne hvis hun hadde fått denne billetten. Hun var heller ikke i Norge da billettene ble solgt, hun var i et land der de hadde så vidt nett så hvis hun fikk denne muligheten hadde det betydd utrolig mye for henne. Tusen takk for meg

    8. [email protected]
      jeg har lyst til å overrakse venninen min fordi hun fortjener det noe så sinnsykt! hun har gått igjennom mye og hvis ikke jeg kan være med så må hun dra alene på en one direction konsert, så da hadde det liksom vært perfekt å ta med meg bestevennen min på justin bieber konsert som hun ELSKER! HUN ELSKER HAN VIRKELIG. det var faktisk hun som viste han til meg når han kom ut med one time og baby! det var helt sykt. og jeg har så lyst at hun kan få en bilett av meg..? vet ikke om du skrev om jeg og vennen min får, men iallefall, jeg hadde glatt gitt den til henne, haha, hun hadde skreket, tror nesten hun hadde besvimt og DET hadde vært morsom å se henne bli så glad på lenge. Hun er så deppet hele tiden, så dette er VIRKELIG noe som kan få henne på en skala høyere. i tillegg til den one direction konserten alene, det hadde vært såå mye bedre om meg og hun kunne dratt. fysøren, ser det for meg. haha 🙂 send mail på den mailen jeg skrev øverst om jeg vinner eller hva:)

    9. Erica aguta! En utrolig pers. Hun har reddet live mitt! Hun reddet meg fra en bil ulykke og nå sitter jeg på sykehuset med et brukket bein!!!! Jeg elsker hun av hele hjerte mitt, og jeg vil gi henne noe tilbake! Hun er en sååååååååååååååå stooooor belieber og det er jeg også! Det hadde vært helt uvirkelig hvis vi hadde vunnet!!! Vi har nesten prøvd overalt! Vi Jar prøvd på finn, nettsider, Facebook, konkurranser overalt! Jeg håper du ser denne kommentaren her! Jeg dør hvis jeg ikke kommer inn! Det hadde betyd såååå mye for meg og for henne!!!!!!!!!!! Foressten love your blog!!!!!!!💚❤💜💚❤💜💚❤ snart ute av sykehuset! 3 dager igjen…, love forever bieber- girl!!!

    10. Nå blei jeg litt usikker om vi skulle kommentere her men tar sjansen. Det er en lang historie men men for gå forteller ikke alt.
      Vel når jeg gikk i tredje klasse så elsket jeg Justin Bieber ble helt forelskt når jeg hørte One time. Når jeg gikk på en skole på Jessheim var det selvfølgelig ikke alle som likte Justin Bieber. Noe som jeg selvfølgelig respekterer. Men det gikk rett og slett for lang man ble erta ledd av folk sang hans sanger rundt deg og lo. Tilslutt klarte jeg rett og slett ikke mer jeg mente liksom at alle sammen skulle få være seg selv uten at noen skulle dømme dem. Etter hvert roa bieberfever’n seg folk begynte faktisk og like Justin Bieber selv folk selv folk som hadde erta andre. Egentlig irriterer det meg utrolig mye men det er ikke så mye jeg får gjort med det. Som alle vet hater jo de fleste guttene Justin Bieber og selvfølgelig fordi de mister veldig drag på jentene. Etter en tid flyttet vi fordi vi skulle ha nytt hus (bare så det er sagt ble aldri mobba) på Dal jeg begynte på dal skole alle aksepterte meg godt og jeg syntes det var så koselig. Men etterhvert som jeg merka de på den skolen var litt mer styggere i kjeften. Folk begynte og kalle meg neger sa jeg hadde stygge tenner og alt som var negativt ved meg. Alle sa ikke bry deg det har skjedd med meg også. Jeg brydde meg selvfølgelig men følte ikke at jeg ble spesielt mobba. Så fikk jeg meg en skikkelig god venn. Hun elsket Justin. Hun fortalte meg at hun ble erta hele tiden fordi hun var fra Polen osv.. Og at hun skal dra fra Norge,du er stygg og slike negative ting. Nå idag har jeg snart gått på den skolen i ett år. Og vi er fortsatt like gode venner faktisk bestevenner det er utrolig hvor fort tida går. Vi ble v har aldri vært uvenner vi har vært det engang det var nesten da hun hadde bursdag men vi hadde egentlig bare misforstått hverandre noe som var veldig dumt fordi jeg ikke fikk sagt gratulere med dagen engang eller gitt noe gave. Vi er selvfølgelig venner igjen og jeg har spurt henne flere ganger hvis jeg hadde gitt deg Justin Bieber biletter hva hadde du gjort da. Og tro meg hun hadde satt så står pris på det.Vi har begge to hvert igjennom mye men selvom vi fortsatt blir mobba klarer vi det alltid sammen. Vel det var en del av min historie.
      Klem nellynya♥ Min bestevenn i historien heter forresten Maria Stosik

    11. Hei jeg vill veldig gjerne ha to Billeter til konserten jeg hadde ventet på at jb konserten skulle leges ut men da var jeg i Farnkrike og jeg prøvde alt for og få Internett og så kjørte jeg at justin viber konserten var umulig for meg men jeg håper jeg har en kjanse jeg vill gjerne gå med min mor for jeg er bare 11 plisss gi meg Billeter da blir jeg den gladeste i helle værden ps mitt bommer er 94055283 min mammas er 92249741

    12. Hei! Hvis jeg hadde vunnet to billetter til JB sin konsert så hadde jeg gitt den ene billetten min tll min beste venn! Hun er en utrolig herlig person og hun fortjener å vinne, jeg har selv også utrolig lyst til å dra på den konserten! Jeg har meldt meg på så mange konkurranser, men har ikke hatt noe flaks… Det hadde vært så utrolig om jeg kunne fått sett han i virkeligheten, jeg bor i Bergen og forrige gang han var i Oslo så hadde jeg ikke sjangsen til å dra til Oslo! Jeg krysser fingrene for at jeg og bestevennen min får dratt på Justin Bieber konsert 🙂
      Du kan nå meg på: [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg