svar på spørsmål

Har du noen gang stripet/farget håret ditt?

Nei, men som sagt så vurderer jeg å farge håret rødere.

Var det vondt og ta hull øverst i øret?

Nei haha jeg var egentlig dritnervøs når jeg skulle ta det, men det var ikke vondt i det heele tatt. Det ble litt værre om natten når jeg skulle sove på den siden, men det gikk bra.

hvor kjøpte du Levis jakken din?

Den fant jeg faktisk i kjelleren. Pappa brukte den for maaange år tilbake haha.

hvor lenge har du spillt håndball?

Jeg begynte i første, såå i ti år ca.

skal dere på noen håndball cup og hvor?

Vi skulle egentlig til Barcelona, men det skjedde ting som gjorde at vi ikke kunne dra likevell. Så vi skal på Partille i Gøteborg.

Skal du ha scooter/moped?

nææh statser på bil jeg.

Har du hatt regulering?

Nope

Hvilken linje søkte du på til videregående?

Studiespesialisering på Heimdal vgs

Selena Gomez eller Miley Cyrus?

Miley Cyrus heelt klart

Er du oppkalt etter noen?

Oldemoren min♥

Er du fornøyd med kroppen din?

Er selvfølgelig ting jeg kunne endret på om jeg hadde hatt muligheten, og jeg synes ikke plastisk kirurgi er utveien, så jeg velger å være så fornøyd som jeg kan være. Man skal leve med kroppen sin hele livet så det er på tide å begynne å like den. Og for guds skyld, hvis problemet er så enkelt som litt magefett eller ja noe som kan endres med litt trening, så sitt da ikke på rumpa å les den bullshiten jeg kommer med. Ha deg ut å treeen! Og ikke overdriv, ikke slutt å spis foreksempel, det er det værste.

Når du lager videoer pleier du å sitte på eit rom som ikkje er så veldig likt ditt rom, kven sitt rom er det , nå snakker eg ikkje om stua..

Det er gjesterommet i kjelleren. Jeg sover der når jeg har overnattingsgjester.

Hvor er mokkibrillene fra?

Åh jeg får sååå mange spørsmål om det og jeg husker jo ikke hva butikken het…….. For dere som bor i Trondheim, så kjøpte jeg dem på en butikk vedsiden av Nilson Shoes på Byhaven.

Hvordan ble du kjent med Nora og Aurora?

I Trondheim så blir det fort slik at alle kjenner alle, og alle vi tre bor jo i Trondheim. Og det er jo selvfølgelig ikke sånn at ALLE er venner med alle, men de typene som er like finner hverandre ganske fort. Vi fant raskt ut at vi var veeldig like og hadde mye til felles, så det kom egentlig helt naturlig. Det var vell i fjor sommer at vi møttes på en håndballcup for første gang sammen alle tre, and now we’re best friends.

Hva liker du best med Thea og Martine?

Vi er som søstre og tenker som regel helt likt. Og det jeg kanskje liker best er at jeg klarer ikke å skjule noe for dem, for de merker med engang om det er noe og det samme gjør jeg til dem. Ikke at jeg har nooen grunn til å skjule noe for dem da, vi sier vell egentlig alt til hverandre.

Hvem er din aller beste venn?

Johanna, Hanna, Anna, Katrine, Thea og Martine er mine absolutt beste venner. Vi har gått i samme klasse siden førsteklassen og vært bestevenner så lenge jeg kan huske. Utenfor skolen så har jeg også Aurora og Nora som jeg også ser på som bestevenninne mine.

Fra venstre: Katrine, Anna, Mathilde, Hanna, Johanna, Thea og Martine.

Hvis du er usminket, og en leser kommer bort å vil ta bilde med deg, sier du ja, da?

ja det ser jeg ikke på som noe problem. Hvis leserne i det hele tatt kjenner meg igjen uten sminke så er det vell greit hahaha. Når jeg kom hjem fra Afrika, støgg og usminket kom det bort to supersøte jenter og spurte om de kunne ta et bilde med meg og deet var helt greit selvfølgelig.

Har du hørt om Ytre Enebakk?

Haha nei sorry. Men så har ikke jeg helt peiling på noe som helst som har med navn på plasser og geografi generelt å gjøre.

Hvilken karakter har du i gym?

5 :-))))))))))

Er du ofte på fest?

nææh

Hva syns du er best av iPhone 5 eller iPhone 4(hvis du har hatt iPhone 4)?

Jeg har vell egentlig glemt å si at jeg har fått meg Iphone 5 haha. Fikk den i posten da jeg kom hjem fra Afrika. Jeg synes 5ern er bedre enn iphone 4 ja, men det er jo kanskje en selvfølge? Større skjerm, bedre lys og farger og mye lettere.

Har du kjæreste?

Nei da hadde nok dere fått høre om det

Er du veldig åpen med vennene dine?

Aabsolutt. Jeg sier alt til dem, og stoler fult og helt på dem. Jeg velger vell egentlig å tro at de føler det samme tilbake haha.

For en stund siden skrev du om en film, som handlet om det som skjedde i Tailand. Men jeg husker ikke hva den filmen hette, så lurte rett og slett på om du kunne skrive hva den filmen hette ? 🙂 Vil virkelig se den filmen !:)

Den heter The Impossible. Jeg vet ikke om jeg vil se den enda. Kommer sikkert til å se den en gang, men nei jeg vet ikke 🙂

Hva synes du om ekte pels?

Det prøver jeg å unngå. Klarer med nok helt fint uten det

Er du modell?

neei det er jeg ikke

Er du ekstremt opptatt av et sunt kosthold eller kan du unne deg noe godt av og til? Til og med mitt i uken?

wow wowow hallo, om jeg kan unne meg noe godt av og til? haha JA, det kan jeg helt klart. Jeg har ikke noen streng plan over hva jeg skal og ikke skal spise hver dag. Jeg spiser faktisk akkurat hva jeg vil, når jeg vil. Har ikke noe problem med å unne meg en krembolle annenhver dag. Jeg trener heller enn å spise sunt for å si det sånn. Grunnen til at dere tror jeg spiser så mye sunt hele tiden er fordi da blogger jeg som oftest om det haha. Som mat-tips til dere liksom.

Er du i god form i for hold til vennene dine?

Alle mine venninner er veldig bra trent og har smæshy kropper hele gjengen, så jeg vil si vi er ca på lik linje. Nå har i tillegg halve vennegjengen blitt smittet av et eller annet virus, åh va heter det igjen……. Ja “sommerkroppen 2013-viruset” het det ja. Jeg hater det viruset.

Har du noe mot 00’ere?

Nei absolutt ikke. Jeg hater når folk kategoriserer og dømmer et helt årstall. Jaja kanskje du har møtt en tilbakestående 98er en gang, men hallo du kan da ikke si at hele kullet er idioter av den grunn.

Hvor mye koster den svarte vesken din fra Michael Kors?

2500 kr

Bruker du smilelab eller noe?

Nei jeg har aldri prøvd noen som helst form for tannbleking

hva er de beste jente filmene du vet om

Mean Girls, She’s the Man og Magic Mike kanskje haha

har du høy forbrenning, og kan spise hva du vil uten å legge på deg, eller?

Jeg har faktisk ganske høy forbrenning ja. Jeg kan jo sikkert ikke spise HVA som helst uten å legge på meg men haha..

hva er en vanlig hverdagsmiddag hjemme hos deg?

Laks med poteter og grønnsaker. Kylling med ris og salat.

 

32 kommentarer

Siste innlegg