glede mæ te ferie

Heiheei

Da er det mandag igjen og starten på litt av en helvettes-uke. På onsdag har vi matte og nynorskprøve og på fredag har vi musikk og spanskprøve, herregøød detta er helt sykt jo. En ting er nynorsk, det er så lattelig at jeg ikke engang gidder å prøve, men matte det vil jeg faktisk få til. Nå har vi Geogebra og det er så skremmende vanskelig at jeg begynner å grine av tanken. Og spansk kan jeg faktisk like dårlig som et eller annet språk som tysk eller italiensk, jeg kan nada liksom, null komma niks. Åh jeg gleder meg til ferie jeg…

Jaja, etter skolen i dag satt jeg og noen jenter igjen på skolen mer enn en time etter at vi hadde sluttet. Ikke fordi vi hadde vært jævelunger (even though we are) (neida) men bare fordi vi ikke årket å dra hjem haha. En time etter det dro vi på 3t og trente litt. Nå har jeg akkurat laget en heeeeerlig fruktsalat og sitter med en skål med frukt og cottage cheese i fanget, naami.




gamle pics

Flere som gleder seg til påskeferie?

19 kommentarer

Siste innlegg